عرضه نسخه اصلی انرژی زای مانستر بدون قند در بریتانیا

بالاخره شرکت بزرگ انرژی زای مانستر، نسخه بدون قند از طعم اصلی نوشیدنی انرژی زای مانستر را در بریتانیا عرضه کرد. مانستر بدون قند، از 4 سپتامبر با قوطی 500 میلی لیتری و بسته بندی 4 تایی در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
این نوشیدنی در کنار نوشیدنی های Monster Original و Monster Absolutely Zero در فروشگاه های سراسر بریتانیا قرار خواهد گرفت.
بنابه گفته ی تولید کننده نوشیدنی مانستر در منطقه اروپا، این نوشیدنی دقیقا طعمی مشابه مانستر اورجینال خواهد داشت اما بدون کالری و بدون قند.
انرژی زا مانستر
 

بنا به گفته ی پیپا کالینز(Pippa Collins)؛ معاون مدیر توسعه تجاری درCCEP، در سال گذشته نوشیدنی انرژی زای مانستر، توانست شهرت باورنکردنی در آمریکا پیدا کند و اکنون فروش این محصول در بریتانیای بزرگ هیجان زیادی را به بازار این منطقه وارد می کند و به افزایش فروش خرده فروشان آن کمک زیادی خواهد کرد.
این نسخه از نوشیدنی انرژی زای مانستر، چهارمین محصولی است که از خانواده مانستر در بریتانیا عرضه می شود؛ این شرکت پیش از این نوشیدنی های Monster Lewis Hamilton Zero Sugar، Monster Juiced Aussie Lemonad و Monster Ultra Rosa را عرضه کرده بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید