عرضه ی شیرینی های مکی فودز (McKee Foods) با تم و موضوع پاییزی

مکی فودز (McKee Foods) کیک های مهمانی پاییزی بیگ پک و مینی دونات های ادویه ای کدو حلوایی را به عنوان بخشی از برند Little Debbie از غذاهای پخته شده خود عرضه خواهد کرد. 
کیک‌های پاییزی بیگ پک با یک لایه بالایی از خامه سفید، خطوط نارنجی و دراژه ‌های رنگی تزیین شده‌اند. هر بسته شامل شش تکه کیک بزرگ، در بسته‌بندی‌های جداگانه با طعم وانیلی است.
چه میزبان یک دورهمی پاییزی و چه در حال آماده کردن ناهار برای عزیزانتان باشید، این کیک ها تضمینی هستند که در هر لقمه ای شادی پاییزی را برای شما به ارمغان می آورند.

شیرینی-مکی-فودز
 

مینی دونات های ادویه ای کدو  حلوایی با یک لایه از دارچین و شکر پوشانده شده اند تا با مرکز نرم و خوش طعم آن ها همخوانی داشته باشد. 
McKee Foods گفت: این خوراکی‌های لقمه‌ای ماهیت پاییز را با ترکیب لطیف ادویه‌های گرم و طعم غنی کدو حلوایی به تصویر می‌کشند. این دونات‌های کوچک با اندازه مناسب و طعم لذیذ خود، برای تنقلات یا لذت بردن از لحظاتی آرام با یک فنجان چای داغ مناسب هستند.
هر دو محصول وارد مجموعه پاییزی Little Debbie می شوند که شامل کوکی های Pumpkin Delights، Brownie Pumpkins و Pumpkin Spice Rolls می شود. کیک های پاییزی بیگ پک و مینی دونات های ادویه کدو حلوایی به ترتیب با قیمت های خرده فروشی پیشنهادی تولیدکنندگان 4.99 و 2.59 دلار به فروش می رسند و به مجموعه محصولات پاییزی McKee Foods خواهند پیوست که در خرده فروشی های منتخب سراسر آمریکا در اواخر ماه اوت در دسترس خواهند بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید