نسخه محدود اسکیتلز شریکرز ویژه هالووین

برند مارس وریگلی، اسکیتلزهای ویژه ای را در نسخه محدود برای جشن هالووین تولید خواهد کرد.

این شکلات ها که با نام اسکیتلز شریکرز تولید خواهند شد، شبیه به اسکیلزهای قدیمی هستند؛ با این تفاوت که ویژه هالووین طراحی شدند و یک سورپرایز ویژه را به مصرف کنندگان ارائه خواهند کرد. وقتی خریداران این اسکیتلزهای هالووینی را باز می کنند با آبنبات های رنگی همیشگی اسکیتلز مواجه می شوند که از نظر ظاهری شبیه به هم اند؛ اما وقتی آن ها را امتحان کنند، در میان آبنبات ها، تعدادی از آن ها طعم به شدت ترشی خواهند داشت. تا حدی که خود برند مارس اعلام کرده است که هر مصرف کننده ای بعد از امتحان آن، از میزان ترشی جیغ خواهد زد و این شگفتی روز هالووین مارس برای مشتریان و طرفداران اسکیتلز است.

مارس سعی کرده است با طراحی ویژه این محصول، آن را به یک خوراکی مناسب برای هالووین تبدیل کند که با مفهوم ترسناک این جشن هماهنگی داشته باشد و احتمالا جیغ های پس از مصرف آبنبات های ترش اسکیتلز، همان مفهومی است که مارس به دنبال آن است.

تانیا برمن، سرپرست بازاریابی فصلی Mars Wrigley می گوید: "Skittles همیشه به دنبال راه های جدیدی است تا طرفداران را با تجربه طعم غیر منتظره شگفت زده کند. امسال تمرکز خود را روی قرار دادن یک حرکت جدید در یک شبح ترسناک قرار دادیم، لحظات بهتر و لبخندهای بیشتری را برای مردم آماده می کنیم تا خود را برای فصل آینده هالووین آماده کنند."

Skittles Shriekers شامل پنج طعم وحشتناک با نام های ترسناک در هر بسته است، از جمله:

1- فریاد مرکبات
2- غول سیب سبز 
3- تمشک خرخر کننده
4- لیمو هولناک
5- نارنگی اسکلتی


اسکیتلز شریکرز در حال حاضر در خرده فروشان سراسر کشور موجود است و در بسته های تکی به اندازه 1.8 اونس و بسته های اشتراکی به دو اندازه 3.6 اونس و 10 اونس عرضه می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید