5 فایده خوردن بستنی در زمستان

همه ما از بستنی خوردن همیشه لذت میبریم و یکی از سرگرمی های زندگی ما همین دسر خوشمزه است مخصوصا در فصل زمستان که خوردن بستنی طعم و مزه دیگه ای داره و کلی میتونه برای بدن نیز مفید باشه. امروز در مجله اینترنتی شیرینی تا میخواهیم درباره فواید خوردن بستنی در فصل زمستان صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

بیشتر ما عادت داریم بعد از شام بستنی بخوریم. اگرچه بسیاری از مردم دوست دارند فصل تابستان بستنی بخورند اما بسیاری از مردم در فصل زمستان نیز خواهان بستنی هستند.بستنی یکی از غذاهای شیرین مورد علاقه همه است هرچقدر هم که هوا گرم نباشد. امروز به شما خواهیم گفت که چرا بیشتر ما در زمستان به دنبال بستنی و فواید سلامتی خوردن بستنی در زمستان هستیم.

فواید-بستنی-برای-بدن

پیشنهاد میکنیم این مقاله راهم مطالعه نمایید: 9 دلیل برای مفید بودن بستنی برای سلامتی

5 فایده خوردن بستنی در زمستان

1. عفونت گلو:

اگر به دلیل سرماخوردگی و سرفه به عفونت گلو مبتلا هستید ، خوردن بستنی در واقع می تواند به شما در رفع عفونت گلو کمک کند. 

2. استرس کم:

گفته می شود خوردن بستنی صبح زود برای مغز بسیار مفید است. خوردن بستنی در واقع می تواند به کاهش استرس کمک کند. باور نمی کنید؟ آن را امتحان کنید بستنی به دلیل داشتن مواد مغذی به کاهش استرس افراد کمک زیادی میکند برای همین در فصل زمستان بستنی می تواند خوردنی مناسبی برای شما باشد.

3. منبع خوب پروتئین ها:

مانند سایر محصولات شیر ، بستنی منبع خوبی از پروتئین است. پروتئین برای هر قسمت از بدن مانند عضلات ، پوست ، استخوان ها ، خون مفید است. پروتئین های موجود در بستنی ها باعث تقویت بافت و عضلات می شوند. و میتواند در افرادی که دچار کمبود پروتئین در بافت های بدن خود هستند کمک کند.

خواص-بستنی-برای-بدن


4. منبع خوب ویتامین ها:

ویتامین A ، B-2 و B-12 در بستنی یافت می شود. ویتامین A برای پوست ، استخوان ها و سیستم ایمنی بدن بهترین است. ویتامین A موجود در آن بینایی را افزایش می دهد.

5. افزایش ایمنی:

مردم اغلب احساس می کنند که بعد از خوردن بستنی سرد می شوند ، اما در واقع خوردن بستنی باعث افزایش ایمنی بدن می شود. در بستنی ، ویتامین A ، B-2 B-3 یافت می شود. ویتامین A برای پوست شما مفید است و باعث استحکام استخوان ها می شود. این سیستم ایمنی بدن شما را افزایش می دهد. ویتامین B-2 و B-12 در متابولیسم متعادل تاثیر دارد.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(20) 3.8

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • من امشب تو سوزانه برف با رفیقم بستنی میخوردم میخواستم ببینم فایدش چیه؟ مفیده؟؟

  • با اینکه هوا سرد بود بستنی چسپید

  • خوردن بستنی در زمستان بیشتر میچسبه

  • خوردن بستنی کالا خوب نیسن. ان هم در هوای سرد. کدام دکتر میتونه بگه خوردن بستنی به ریا و گلو اسیب نمیزنه. بفرمایند با دلیل و مدرک بنویسن..

    ایرج عزیز، ممنونیم که نظر خودتون رو برای ما نوشتید.

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید