9 نفر از مشهورترین قنادان جهان

قنادان در تهیه شیرینی، دسر، نان و سایر خوراکی‌های خوشمزه تخصص دارند. این شیرینی‌پزها برای تهیه کیک و دسر های خوشمزه نیروی حیاتی هستند و ما در این مقاله مجله شیرینی تا فهرستی از مشهورترین قنادان جهان را برای شما آماده کرده‌ایم.

به لطف افزایش مصرف دسر و کیک بعد از غذا در میان فرهنگ عامه، علاقه فزاینده‌ای به سرآشپزهای شیرینی پزی به وجود آمده، این قنادان مشهور به این نکته باور دارند که هرچه دستور پخت دقیق تر باشد، نتیجه نهایی بهتر است! داشتن یک استعداد خلاقانه و منحصر به فرد به عنوان یک سرآشپز شیرینی پزی مطمئناً می تواند بهترین راه برای شروع کار باشد و شما را مورد توجه قرار دهد. برای اینکه بتوانید استعداد و خلاقیت خود را افزایش دهید باید حرفه‌ای‌ها را دنبال کنید و از آنها الهام بگیرید. در اینجا لیستی از معروف‌ترین سرآشپزهای شیرینی پزی در سراسر جهان را باهم بررسی می‌کنیم:

1. گاستون لنوتر Gaston Lenôtre

گاستون لوتر (1920-2009) یک شیرینی پز فرانسوی و بسیار معروف است. گاستون مطمئناً الهام بخش بسیاری از شیرینی پز های امروزی است. گاستون لنوتر را به دلیل تاثیراتش در این حوزه و موفقیت هایش "قناد قرن" می نامند.
کتاب های شیرینی پزی گاستون لنوتر به چند زبان ترجمه و در دسترس عموم قرار گرفته است و همچنین او اولین نفری بود که توانست در فرانسه فروشگاه های زنجیره‌ای قنادی و نان پزی را در شهر پاریس افتتاح کند. 

گاستون لنوتر Gaston Lenôtre

2. پیری هرمی Pierre Hermé

وقتی به شما لقب «پیکاسوی شیرینی» داده می شود، مشخص است که استعداد ذاتی فوق العاده ای در این زمینه دارید. پیر هرمی "پیکاسو" دنیای شیرینی است. او به‌ ویژه به خاطر طرز تهیه شیرینی ماکارون‌ طعم‌ دارش، که از نظر طعم غنی و لذیذ هستند، مشهور است.

مهارت‌های او در قنادی باعث شناخت او در این صنعت شد و توانست بیش از دوازده جلد کتاب تالیف کند. او جوان‌ترین فردی است که تا به حال توانسته جایزه «سر آشپز سال فرانسه» ببرد. در حال حاضر، پیر هرمی دو رستوران میشلین استار را در فرانسه مدیریت می کند.

پیری هرمی Pierre Hermé

3. هیرونوبو فوکانو Hironobu Fukano

هیرونوبو فوکانو شیرینی‌پز معروف ژاپنی، یکی دیگر از افراد لیست مشهورترین قنادان جهان است. او در سال 2010 اولین رستوران خود را در پاریس فرانسه افتتاح کرد و توانست بعد از یک سال اولین ستاره میشلن خود را دریافت کند که این اتفاق او را به عنوان سریع ترین دارنده ستاره میشلن استار می دانند. هیرونوبو فوکانو را با کیک اختصاصی اش به نام "فرشته" می شناسند که یک کیک اسفنجی معطر و بسیار لذیذ است.

هیرونوبو فوکانو Hironobu Fukano

4. فرانسوا پایارد François Payard

مهارت های فرانسوا پایارد به عنوان یک قناد با داشتن تبحر در نان پزی و شیرینی پزی توانست در کشور های مختلف جهان مجموعه ای از فروشگاه های موفق زنجیره‌ای شیرینی پزی را تاسیس کند. فرانسوا پایارد را با دسر های لوکس و گران قیمتش می شناسند و مردم می توانند از وب سایت این قناد مشهور کیک عروسی خود را با هزینه بسیار بالا تهیه کنند.

فرانسوا پایارد François Payard

5. لورین پاسکال Lorraine Pascale

لورین پاسکال کار خود را به عنوان یک مدل فشن در شهر لندن آغاز کرد. بعد از فعالیت در عرصه مدلینگ، لورین توانست به تلوزیون ملی بریتانیا وارد شود و در آن برنامه تلویزیونی شیرینی پزی خود را شروع کند تا به مردم نشان دهد که کار شیرینی پزی بسیار راحت است و فقط باید خلاقیت را به عنوان چاشنی در کار خود داشته باشید. از آن زمان، لورین پاسکال در بسیاری از برنامه های تلویزیونی مانند: آشپزی خانگی آسان، پخت آسان حاضر و به پخت شیرینی های خوشمزه پرداخته است. لورین پاسکال به خاطر طرز تهیه های سلامت شیرینی‌های خود شهرت دارد، اما نباید فراموش کنیم که باقی طرز تهیه های شیرینی پزی او هم به اندازه ی دستور تهیه های سلامتش معروف هستند.

لورین پاسکال Lorraine Pascale

6. داف گلدمن Duff Goldman

ممکن است داف گلدمن را در برنامه تلویزیونی Ace of Cakes دیده باشید که فروشگاه های جذاب شیرینی پزی را در کشور آمریکا را معرفی می کند. کیک های او در برنامه های تلویزیونی مانند Man V. Food، Oprah و The Tonight Show with Jay Leno نمایش داده شده است. در حالی که او به دلیل حضورش در تلویزیون به خوبی در بین مردم شناخته شده است، اما نباید فراموش کنیم که داف گلدمن به خاطر تزئینات الهام بخشی که روی کیک هایش انجام می دهد هم معروف است. داف گلدمن در زمان استخدام نیروی جدید برای آشپزخانه خود به دنبال افراد با تجربه نیست و اعتقاد دارد که قنادان در ابتدا باید ذوق و خلاقیت داشته باشند مانند یک مجسمه ساز و بعد به کسب تجربه بپردازند.

داف گلدمن Duff Goldman

7. الیزابت فالکنر Elizabeth Falkner

الیزابت فالکنر یک سرآشپز شیرینی‌پز، سرآشپزغذایی، نویسنده، شخصیت تلویزیونی، هنرمند و مدرس آشپزی است. او در مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی آمریکا مانند Iron Chef America، All-Star Academy و Master Chef Master ظاهر شده است و همچنین او کتاب‌هایی مانند «تخریب دسرها "Demolition Desserts"» منتشر کرده است. الیزابت فالکنر به علت طرح های منحصر به فرد خود در بین سلبریتی‌ها، بازیگران و افراد مشهور امریکایی بسیار محبوب است و کیک های اختصاصی و شخصی سازی شده زیادی را برای این افراد تهیه کرده است.

الیزابت فالکنر Elizabeth Falkner

8. گِیل گند Gale Gand

گیل گند برنده جایزه "بهترین شیرینی‌ پز سال امریکا" و اهل شیکاگو است. گیل گند مجری برنامه های تلویزیونی و نویسنده کتاب های متنوع در زمینه کیک و دسر است. او کار خود را به عنوان یک آشپز در سال 1976 در یک رستوران آغاز کرد و سپس در شهر نیویورک به خاطر علاقه شخصی اش به کیک و دسر به یک قناد متبحر تبدیل شد.

گِیل گند Gale Gand

9. جسیکا پریالپاتو Jessica Préalpato

جسیکا پریالپاتو، سرآشپز قنادی در Alain Ducasse au Plaza Athénée و برنده جایزه "بهترین شیرین پز جهان" در سال 2019 است. او اولین زنی است که توانست با استفاده از از طرز تهیه های فصلی و مواد اولیه کاملا ارگانیک این افتخار را برای خود کسب کند. جسیکا اعتقاد دارد که به جای اضافه کردن شکر به شیرینی‌هایش، استفاده از میوه‌های طبیعی شیرین شده نتیجه بسیار متفاوت و لذیذتری را به مخاطبان می دهد و این اعتقادی است که او برای خودش دارد و همین نکته به او کمک کرد تا بتواند به قله‌های موفقیت دنیای شیرینی پزی دست یابد و به یکی از مشهورترین قنادان جهان تبدیل شود.

جسیکا پریالپاتو Jessica Préalpato

سرآشپزهای معروف شیرینی پزی، الهام بخش افراد زیادی در سراسر جهان هستند و شاید شیرینی پز های دیگری هم وجود داشته باشد که شاید ما در این لیست به معرفی آنها نپرداخته ایم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(6) 4.2

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید