روز جهانی شکلات وگان برای دومین بار برگزار می شود

برنامه ها برای دومین روز جهانی شکلات وگان در 31 ژانویه، به شدت در حال پیشرفت هستند. قرار است تعداد زیادی از محصولات نوآورانه را در این روز معرفی شوند.
این رویداد که توسط آدریان لینگ وگان رهبری می‌شود، جشنی برای همه شکلات‌های وگان، از شکلات‌های سفید تا تیره و پر کاکائو، از بستنی تا کیک‌های شکلاتی وگان و میان‌وعده‌های روزمره می باشد.

آدریان می‌گوید: «من بسیار هیجان‌زده هستم که دومین روز جهانی شکلات وگان بار دیگر همه چیزهای مثبت در مورد شکلات وگان را جشن می‌گیریم. در سال گذشته، پیشرفت‌ها و عرضه‌های محصولات زیادی صورت گرفت که شکلات وگان را مورد توجه قرار داد.»

آدریا-اینگ-برگزار-کننده-جشن-شکلات-وگان

در سال 2022 لینگ تشخیص داد که این جشن باید کمی فراتر از تبلیغ شکلات وگان باشد، بلکه به عنوان یادآوری این نکته عمل کند که سختی های حیوانات، نگرانی برای محیط زیست ،جوامعی که کاکائو تولید می کنند و همه عناصری که انگیزه رشد در گیاهخواران را فراهم می‌کنند، مورد توجه قرار گیرند و برای آنها ارزش قائل شوند.

از آنجایی که هر سال تولیدکنندگان بیشتری با این ارزش‌ها درگیر می‌شوند، روز جهانی شکلات وگان در سال 2023 پیام جدیدی به جشن‌های خود می‌افزاید.
او افزود : این روز همچنین بر تناقضات بسیاری که تولیدکنندگان شکلات با آن مواجه هستند، تمرکز خواهد کرد. یعنی مقررات دیوانه‌کننده برچسب‌گذاری شکلات، که در آن قوانین موجود، توصیف «شکلات» را مجاز نمی‌دانند. تولیدکنندگان جایگزین می‌توانند کاکائو بیشتری به محصولات خود اضافه کنند و هنوز اجازه ندارند آن را شکلات بنامند، زیرا گیاه‌خواران ترجیح می‌دهند از جو، برنج یا دیگر مواد مشابه به عنوان جایگزینی برای شیر لبنی استفاده کنند. زمان آن فرا رسیده است که شرکت ها، قوانین تبعیض علیه وگان ها را متوقف کنند."
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(3) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید