شرکت شکلات سازی TCHO تمام خط تولید خود را به محصولات بدون لبنیات تغییر می دهد!

برند شکلات Craft TCHO اعلام کرد که انتقال خود را به یک خط تولید کاملاً گیاهی تکمیل کرده است و آخرین تولید شکلات شیری معمولی خود را در سپتامبر متوقف کرده است.

این شرکت برای اولین بار در سال گذشته برنامه‌های خود را برای حذف لبنیات تا سال 2023 فاش کرد و می‌گوید که اکنون زودتر از موعد به این هدف دست یافته است.

 

TCHO قبلاً اولین شکلات‌های خرده‌فروشی گیاهی و شکلات‌های پخت خانگی خود را در اواخر سال 2021 منتشر کرده بود. TCHO می‌گوید برای اصلاح خط پخت حرفه‌ای خود بدون لبنیات، از نزدیک با شبکه‌ای از سرآشپزها و متخصصان شیرینی پزی برای ارزیابی فرمول‌های جدید همکاری کرده است. هنگامی که فرمول ها انتظارات را برآورده کردند، TCHO دو جایگزین جدید منتشر کرد: Oat My Gawd 46٪، شکلات مبتنی بر شیر جو دوسر که جایگزین شکلات شیری تیره آن می شود، و Choco Blanco، اولین شکلات سفید این برند.

به گفته این شرکت، تغییر آن به محصولات بدون لبنیات با الهام از تاثیر مثبت زیست محیطی الهام گرفته شده است. در این راستا، نشان می‌دهد که انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با شکلات‌های بدون لبنیات در مقایسه با تخته های شیر لبنی اصلی این برند، بیش از سه چهارم کمتر است.

 

منبع : vegconomist

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید