شرکت Smarties Candy روز ملی اسمارتیز را جشن می گیرد!

روز ملی اسمارتیزها در روز تولد بنیانگذار ادوارد دی در این شرکت برگزار شد.

اسمارتیزها اولین روز ملی اسمارتیزها را در روز یکشنبه دوم اکتبر جشن گرفتند.

نزدیک به 75 سال است که نسل های آمریکایی از آب نبات های اسمارتیز لذت می برند. این شرکت در سال 1949 توسط ادوارد دی، که در 2 اکتبر 1924 به دنیا آمد، تأسیس شد. او با قایق به همراه دو دستگاه و مأموریتی به ایالات متحده آمد تا سنت شیرینی سازی خانواده خود را به ایالات متحده بیاورد. او رویای خود را برآورده و خلق کرد. آب نبات اسمارتیز. امروزه بیش از دو میلیارد رول اسمارتیز در هر سال ساخته می‌شود و دستگاه‌هایی که ۲۴ ساعت در روز در دو کارخانه تولید آب‌نبات کار می‌کنند.

شرکت آب نبات اسمارتیز یک تجارت خانوادگی مستقر در نیوجرسی است که توسط زنان اداره می شود و اکنون توسط نوه های بنیانگذار، جسیکا دی ساویر، سارا دی و لیز دی اداره می شود. به عنوان سازندگان نسل پنجم آب نبات، روسای مشترک اقلام آب نبات جدیدی راه اندازی کرده اند، انرژی خورشیدی را به تاسیسات نیوجرسی اضافه کرده اند و با تعهد به حفظ تولید خود در آمریکای شمالی، فرآیندهای تولید را بهبود بخشیده اند.

جسیکا دی سویر، یکی از مدیران شرکت، می‌گوید: «روز ملی اسمارتیزها معنی‌دار است زیرا ما به تحقق رویای آمریکایی ادوارد دی احترام می‌گذاریم، در حالی که یک و تنها رول آب نبات اسمارتیز را جشن می‌گیریم.

شرکت آب نبات اسمارتیز روز ملی اسمارتیزها را با اهدای 25000 دلار به کلاس های درس مدارس دولتی نیازمند از طریق DonorsChoose جشن می گیرد. سال 2022 نشان دهنده 10 سال حمایت از طریق طرح Smarties Think است که مجموعاً 250000 دلار برای دانش آموزان و معلمان است.

منبع : candyindustry.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید