نستله برای اولین بار شکلات چیپسی گیاهی به بازار عرضه می کند

شرکت نستله برای اولین بار در تولیدات خود شکلات چیپسی بر پایه مواد کاملا گیاهی برای افراد وگان تولید می کند.

نستله قصد دارد شکلات های گیاهی با نام  Toll House را معرفی کند تا لذت بردن از شیرینی‌های شکلاتی خانگی را برای وگان‌ها آسان‌تر کند.

با وجود روزهای نه چندان خوب برای گوشت‌های گیاهی، شرکت‌های بزرگ مواد غذایی همچنان نسبت به مواد غذایی گیاهی خوش‌بین هستند که جذابیت خاصی در میان مصرف‌کنندگان جوان‌تر دارد.

ملیسا کش، مدیر ارشد استراتژی نستله ایالات متحده آمریکا گفت : به عنوان بخشی از تلاش گسترده‌تر برای معرفی بیشتر محصولات گیاهی، شکلات های جدید نستله «به‌طور بالقوه در اوایل سال 2023» وارد قفسه‌ها خواهند شد.

در حالی که نستله خط تولیدی از شکلات های بدون لبنیات را برای افراد مبتلا به آلرژی غذایی در سال 2018 معرفی کرد، محصول آتی در جایگاه متفاوتی قرار خواهد گرفت.

نستله گفت: «از آنجایی که ما همچنان به دنبال نوآوری در زمینه محصولات گیاهی هستیم، این بخش از بازار، منطقه ای است که ما برای کشف آن هیجان زده ایم.

محصولات گیاهی، به ویژه برای کسانی که سعی می کنند از لبنیات اجتناب کنند، می تواند یکی از مواردی باشد که با خیال راحت می توانند به آن اعتماد کنند.

این چیپس‌ها تنها با سه ماده تشکیل می‌شوند - «کره کاکائو، شکر نیشکر خالص و 100 درصد شکلات واقعی» - که همگی وگان محسوب می‌شوند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید