سرمایه گذاری 340 میلیون دلاری شرکت نستله در مکزیک

نستله یک کارخانه قهوه نسکافه جدید در وراکروز مکزیک افتتاح کرده است. این کارخانه با سرمایه گذاری 340 میلیون دلاری، 1200 شغل جدید در منطقه ایجاد می کند و مکزیک را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان قهوه نستله در جهان می کند.

مهمان ویژه آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک، در مراسم افتتاحیه کارخانه شرکت کرد. وی اظهار داشت: "با افتتاح این کارخانه، نستله از نزدیک به 100000 تولیدکننده قهوه در مکزیک حمایت می کند. این نشان دهنده اهمیت همکاری بخش های دولتی و خصوصی برای سرمایه گذاری در کشور ما است."

این کارخانه جدید از تجهیزات پیشرفته و انرژی های سبز برای کاهش مصرف آب و انرژی استفاده می کند. این سیستم از سیستم های تصفیه فاضلاب برای اطمینان از 100٪ گردش مجدد آب، تخلیه فاضلاب صفر و انتقال زباله به محل های دفن زباله استفاده می کند. و 100٪ برق سبز مصرف می کند و مجهز به یک دیگ بیومس است که از ضایعات بیولوژیکی حاصل از فرآیند قهوه برای تولید انرژی استفاده می کند.

 ابتکار جهانی نستله از تولید و عرضه پایدار قهوه سبز حمایت می کند، ظرفیت تولید تولیدکنندگان کوچک را تقویت می کند و توسعه اقتصادی و اجتماعی خانواده ها و جوامع آنها را ارتقا می دهد. زنجیره تامین نسکافه شامل 80000 تولید کننده قهوه مکزیکی است و نستله متعهد شده است تا سال 2025 اطمینان حاصل کند که 100 درصد قهوه خریداری شده به طور مسئولانه تامین می شود.

ادامه خبر

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید