Mars Wrigley فروشگاه جدید M & M’S Mall of America را افتتاح کرد.

Mars Wrigley فروشگاه جدید M&M'S را در Mall of America در مینه سوتا افتتاح کرده است.
فروشگاه جدید پر از تجربیات جذاب است که به مشتریان اجازه می دهد که خاطراتشان از محصولات این برند را به صورت مجازی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.
این تجربه های تعاملی رایگان، برای لذت بردن شامل یک سری تعاملات ابتکاری برای فروشگاه های M&M با عناصر منحصر به فرد M & M'S Mall of America، از جمله "حرکت های شیرین M&M" است که در آن طرفداران می توانند شخصیت خود را از طریق رنگ، صدا و حرکت بیان کنند.
بازدید کنندگان از فروشگاه ها می توانند از "Peanut Peak"، جشن پشت بام مناظر محلی الهام گرفته از چشم اندازهای زیبا مینه سوتا دیدن کنند.
این فروشگاه همچنین شامل موارد مورد علاقه طرفداران M&M'S، از جمله ایستگاه شخصی سازی، بازدید از شکلات ام اند ام و کالاهای منحصر به فرد فروشگاه است.
این فروشگاه در تاریخ 1 مه به طور رسمی افتتاح شد و در طبقه 1 شرقی در نزدیکی Rotunda of Mall of America واقع شده است.
M & M'S Mall of America با مساحت بیش از 24000 فوت مربع، با دکوراسیون خاص منطقه، فرهنگ مینه سوتا را گرامی می دارد و این مکان را متمایز می کند. در حالی که میهمانان را کاملاً در یک تجربه تعاملی با نام تجاری M & M'S دعوت می کند که بهانه ای برای گردهم آوردن مهمانان است.
 

پاتریک مک اینتایر، مدیر خرده فروشی جهانی در مارس، گفت: "M&M'S هدفش این است که طرفداران را برای یافتن راه هایی برای برقراری ارتباط با یکدیگر یاری دهد، در عین ایجاد لحظات بهتر و لبخندهای بیشتر! "فروشگاه جدید M&M Mall of America قهرمان راه های سرگرم کننده ای است که طی آن طرفداران این برند می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و البته به تبلیغ محصولات این برند بپردازند."
کسانی که نمی توانند خود را به مینه سوتا برسانند هنوز هم می توانند از طریق یک تور فناوری مبتنی بر واقعیت مجازی در سایت MMS.com به فروشگاه مراجعه کنند. پس از ورود، از مهمانان دعوت می شود تا در فروشگاه "قدم بزنند" و حتی می توانند محصولات M & M'S مورد علاقه خود را از طریق تجربه مجازی 3D نوآورانه خریداری کنند.
افتتاح این فروشگاه دومین گسترش خرده فروشی این شرکت در سال 2021، پس از افتتاح M & M در فوریه درDisney Springs در Wort Disney World Resort در اورلاندو، فلوریدا است.
همچنین قرار است خرده فروشی مارس در سال آینده مکان دیگری را در برلین، آلمان افتتاح کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه های آزمایشی M&M، طرفداران می توانند از M&M در Facebook ، Twitter، Instagram یا در MMS.com، دیدن کنند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید