آجیل های شکلاتی جدید برند Forest Feast

Forest Feast به تقاضای مشتریان خود برای تولید یک میان وعده خوشمزه پاسخ می گوید.

برای برآوردن تقاضای روزافزون مصرف کنندگان برای میان وعده های برتر و دسرهای خانگی، شرکت تولید کننده میان وعده Forest Feast انگلستان، طیف جدیدی از آجیل های چاشنی دار و آجیل شکلاتی را معرفی می کند.
دو محصول Forest Feast Slow Roasted و Seasoned Nuts با استفاده از مواد محلی و به صورت کاملا سنتی، برای تهیه چاشنی، تولید شده و سپس به آرامی در دسته های کوچک برشته می شود. این میان وعده های شکلاتی، همه دارای یک عطر و طعم منحصر به فرد و فاقد گلوتن هستند و به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:
- آجیل تفت داده شده با نمک دریایی و فلفل سیاه: بادام هندی، بادام، ماکادامیاس، اسپند و بادام زمینی جامبو، همه به آرامی همراه با نمک دریایی و دانه های سیاه فلفل خرد شده برشته می شوند. (بدون گلوتن، وگان)
- بادام و بادام زمینی عسلی سرانوی چیلی آهسته برشته شده: سرانو چیلی بادام و بادام زمینی لعاب دار با طعم شیرین و شیرین عسل شکوفه. (بدون گلوتن، گیاهی)
- بادام زمینی و بادام هندی تفت داده شده هلو آهسته: بادام هندی های بزرگ و بادام زمینی بزرگ با شهد بی نظیر عسل هدر اسکاتلندی لعاب زده و با نمک دریایی تفت داده شده اند. (بدون گلوتن، گیاهی)
- بادام هندی بزرگ و بو داده با نمک دریایی: این بزرگترین بادام هندی در جهان است که به آرامی برشته شده و در نمک دریایی برداشت دستی ریخته می شود. (بدون گلوتن، وگان)
- پسته برشته شده با نمک دریایی: پسته ای که در قلب کالیفرنیا رشد کرده و با نمک دریایی به آرامی در داخل خانه تفت داده می شود. (بدون گلوتن، وگان)
- دانه های بادام و بادام زمینی دودی آهسته بو داده: عطر و طعم خوشمزه با لمس نمک دریایی ایرلندی دودی بلوط، روی بادام و بادام زمینی که به آرامی برشته شده است. (بدون گلوتن، گیاهی)
آجیل های شکلاتی Forest Feast Signature، با استفاده از شکلات با کیفیت بلژیکی، مغذی بودن مغزها را افزایش می دهد و یک نقطه تفاوت واضح را در گروه شیرینی جات ارائه می دهد که باعث شده این برند 150-250٪ رشد در بخش فروش شکلات داشته باشد. 

 

آجیل های شکلاتی برند Forest Feast، شامل دسته بندی زیر هستند: 
- بادام شکلاتی تیره نمکی دریایی: بادام، تفت داده شده و در شکلات تیره بلژیکی غلتانده شده است، با نمک پاشی و غبارگیری کاکائو، به گزارش Forest Feast، یک تجربه غنی از مزه شور و شیرین را ایجاد خواهد کرد. (بدون گلوتن، وگان)
- شکلات شیری بلژیکی: آجیل های برزیلی آمازونی پایدا، سخاوتمندانه در شکلات خامه ای شیر بلژیکی غوطه ور شده و یک ترکیب کلاسیک و خوشمزه است. (بدون گلوتن، گیاهی)
- کوکی و بادام خامه ای: بادام سوخاری کوره ای، که در شکلات سفید خوشمزه بلژیکی غوطه ور شده و به خرده کوکی شکلاتی ترد آغشته شده است. (وگان)
برونا کلارک، مدیر بازاریابی در فارست فیست، گفت: "در طول سال گذشته مردم کشور وقت بیشتری را در خانه گذرانده اند، به همین دلیل هم مصرف کنندگان به دنبال میان وعده هایی هستند که وقت خود را با خوردن آن بگذرانند و به سمت محصولات برتر تمایل دارند. ما افتخار می کنیم که آجیل های جدید Forest Feast نوعی نوآوری و کشف عطر و طعم را برای پاسخگویی به این تقاضا مهیا می کنند. "
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید