Hackney Gelato اولین ژلاتوی Millionaire Shortbread را در انگلیس راه اندازی کرد

هاكنی ژلاتو، سازنده تحسین شده ژلاتو و سوربتو (sorbetto)، اولین شیرینی ژلاتو میلیونر (Millionaire Shortbread Gelato) انگلیس را توسعه داده است.

Millionaire Shortbread Gelato که در 15 مارس 2021 به طور انحصاری در فروشگاه آنلاین با تسکو راه اندازی شد، ترکیبی از ژلاتوی خامه ای، قطعات شیرینی خانگی، شیر شکلات بلژیکی و کارامل است. این شرکت درباره مصرف این محصول می گوید: مانند خوردن یک تکه طلا است، البته نرم تر از آن!

هاكنی ژلاتو توسط سرآشپز Enrico Pavoncelli و Sam Newman، در سال 2015 تاسیس شد. اولین بار در بازار روز یکشنبه Brick Lane به فروش رسید، خبر به سرعت گسترش یافت و انریکو و سام به زودی ژلاتو و سوربتوی خود را به بسیاری از بهترین رستوران های لندن عرضه می کردند..

تولید شیرینی کوتاه میلیونر ژلاتو، که به طور انحصاری از طریق تسکو در دسترس است، ماه ها به طول انجامید. کارامل و شیرینی به کار رفته در این محصول خانگی است و تکه های شکلات های استفاده شده از بهترین نوع شکلات های بلژیک است. ژلاتو با شیر تازه بریتانیایی ساخته شده و توسط تیم متخصص تولید ژلاتو تهیه شده است، یعنی هاکنی ژلاتو به سبک ایتالیایی برای بافتی کاملا لوکس ساخته می شود.

بافت نرم تر یکی از مواردی است که ژلاتو را از بستنی متمایز می کند. این بدان معناست که هوای کمتری در مخلوط گنجانده می شود، در نتیجه یک بافت صاف، متراکم و غنی بدون یخ ایجاد می شود و از آنجا که با شیر بیشتر و خامه کمتر تهیه می شود، ژلاتو حاوی چربی کمتری نسبت به اکثر بستنی ها است.
به قول سرآشپز بنیانگذار سام نیومن، "خوردن شیرینی ژلاتو میلیونر ما یک تجربه بسیار ارزشمند است. مانند کسب طلا در المپیک یا پاسخ دادن به یک سوال درست در آزمون دانشگاه. "
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید