Flavorchem ترندهای روز آبنبات شکلاتی را معرفی کرد

مصرف کنندگان بسیاری برای راحتی در برگزاری جشن ها، به انواع شکلات ها روی آورده اند. آمار Flavorchem حاکی از آن است که تقریباً 90 درصد مصرف کنندگان طی سه ماه گذشته، به نوعی، آبنبات شکلاتی خریداری کرده اند.
Flavorchem، تأمین کننده مواد تشکیل دهنده مبتنی بر کاکائو، اخیراً برخی از برجسته ترین ترندهای شکلات سازی را نشان می دهد که در حال حاضر تقاضای مشتریان شکلات را در این بخش نوآورانه ایجاد می کند.
1. آسایش
از آنجا که توجه روزافزون به اهمیت بهداشت روانی و عاطفی افزایش می یابد، بیش از قبل شیرینی جات به عنوان یک دسته "احساس خوب" که احساس راحتی را به مصرف کنندگان منتقل می کند، جایگاه مناسبی دارند.
فلاورچم گفت که 72 درصد از مصرف کنندگان موافقند که شیرینی ها بخشی مهم از احساس عاطفی آنها هستند؛ زیرا بسیاری از آن ها به دنبال شکلات های شیرین هستند تا حس آرامش دریافت کنند. در حقیقت، 80 درصد از مصرف کنندگان در طول دوره شیوع بیماری، به همان مقدار (56 درصد) یا بیشتر (24 درصد) شکلات می خورند.
2. جشن
به گفته مینتل، شکلات های فصلی و محدود، دارای نقش مهمی در جشن های روزمره هستند و 60 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده آب نبات شکلاتی با مضمون تعطیلات را خریداری می کنند.
3. تجربه چند حسی
طعم های جسورانه، بافت های منحصر به فرد و قالب های جدید، مصرف کنندگان را به وجد می آورد و تجارب شکلات آنها را بالا می برد.
4. ادعاهای وگان
علاقه بیشتر مصرف کنندگان به رژیم های گیاهی و استانداردهای اخلاقی، به دلیل افزایش ادعاهای وگان است که در 7 درصد از کل محصولات شیرینی سازی شکلات در سال 2020 ظاهر شده است.
5. کاکائو پایدار
شکلات با ادعاهای اخلاقی همچنان گسترش می یابد؛ زیرا مصرف کنندگان بیشتری انتظار دارند که برندهای تجاری، برای پایداری تلاش کنند که در تهیه مواد اولیه و تولید مسئولانه، بر روی تأثیرات مثبت زیست محیطی و حقوق بشر سرمایه گذاری شده است.
در حقیقت این 5 مورد توانسته است دلایلی برای افزایش تقاضای مصرف کنندگان شکلات و آبنبات باشد و طبق تحقیق، به نظر می رسد مصرف کنندگان در هنگام خرید به این موارد توجه نشان می دهند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید