بلومر در طرح ابتکار جنگل کاری مجدد، با One Tree Planted همکاری می کند.

این تولید کننده شکلات قرار است در هر 2000 پوند شکلات شیری که به فروش می رسد، یک درخت بکارد. 
شرکت Blommer Chocolate، برای کاشت یک درخت در هر 2000 پوند شکلات شیری که به فروش می رسد، با One Tree Planted، که یک سازمان غیر انتفاعی جنگل کاری و جنگلداری است، همکاری می کند.
این طرح کاشت درخت با تعهد Blommer برای محافظت و بازیابی جنگل ها در زنجیره های تأمین کالا، همسو است و به طور مستقیم از اکوسیستم ها و جوامع اطراف و امکانات مشتری خود، بهره مند می شود.
One Tree Planted یک مجموعهاحیای جنگل بدون منافع، مستقر در ایالات متحده است. فعالیت این بخش که از سال 2014 آغاز شده و تاکنون تعداد درختان کاشته شده بیش از دو برابر شده است، اکنون با شرکای جنگل کاری در شش قاره کار می کند. این سازمان در سال 2020 بیش از 10 میلیون درخت کاشته است و هدف آن است که 20 میلیون درخت در سراسر جهان را در سال 2021 را تحت الشعاع قرار دهد.
بلومر تصمیم گرفته است از پروژه های نزدیک به جوامعی که در آن و مشتریانش فعالیت می کنند، پشتیبانی کند. در سال اول این مسئولیت، درختان در امتداد آبراهه های حوزه آبخیز خلیج چساپیک در پنسیلوانیا کاشته می شوند. همچنین در زمین های ویران شده توسط آتش سوزی در شمال کالیفرنیا؛ در جوامع تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی در سراسر ایلینوی و غرب میانه و آن سوی Chignecto Isthmus در کانادا.
One Tree Planted، کاشت نهال های درخت را مدیریت خواهد کرد و با شرکای کاشت آن ها، در طول عمر پروژه ها، همکاری خواهد کرد تا به طور منظم به روزرسانی کند تا پیشرفت پروژه، موفقیت و تعیین معیارهایی مانند پوشش سایبان، مشاغل ایجاد شده و تأثیرات اکولوژیکی را گزارش کند. از مزایای برنامه های کاشت درخت می توان به کاهش تأثیرات تغییر اقلیم اشاره کرد. افزایش تنوع زیستی حیات وحش، بهبود کیفیت آب و هوا، بهبود سلامت خاک، تأمین شغل در جوامع محلی و بازگرداندن رفاه جامعه از اهداف این مجموعه در این مسیر است.
طی سالهای گذشته، بلومر رهبری توسعه و اجرای زنجیره های تأمین کالای پایدار را فراهم کرده است. این شرکت به عنوان یک امضاکننده طرح ابتکارات کاکائو و جنگل، متعهد شده است که در زنجیره های تامین مستقیم کاکائو در ساحل عاج و غنا به جنگل زدایی و تخریب جنگل پایان دهد.
علاوه بر این، در ژوئن سال گذشته، بلومر، به همراه شرکت مادر خود Fuji Oil Holdings، تعهد گروه روغن فوجی را برای کاشت یک میلیون درخت جنگل و میوه در مناطق کاشت کاکائو تا سال 2030 اعلام کرد.
دیوید مگس، مدیر ارشد بازرگانی Blommer Chocolate، می گوید: "در حالی که تلاش های خود را برای بازسازی جنگل در زنجیره های تأمین کالا انجام می دهیم، بلومر اهمیت حمایت از تنوع زیستی و انعطاف پذیری آب و هوا را نزدیکتر به جوامع خود و مشتریان خود تشخیص داد."
شرکت ها و افرادی که می خواهند در مأموریت One Tree Planted برای حفظ و بازیابی محیط زیست ما سهیم باشند، می توانند از https://blommer-plants-trees.raitely.com/ دیدن کنند.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید