برند کدبری بعد از 18 سال شکلات کلاسیک را برای کریسمس برمیگرداند!

شرکت معتبر کدبری اعلام کرده است که شکلات محبوب کلاسیک خود را برای کریسمس امسال روانه بازار خواهد کرد و بعد از 18 سال، به صبر و انتظار طرفداران این شکلات پایان می دهد.

یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های Cadbury در دهه 90 در حال بازگشت به تولید است و طرفداران کاملاً مشتاق هستند. این شکلات پس از یک وقفه طولانی 18 ساله در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

Cadbury پودهای کریسمس را برمی گرداند و اکنون در یک بسته پنج گانه جدید 3.14 پوندی در دسترس است. طرفداران مشتاق با یک توپ خوشمزه شیری با مرکز ترافل که کاملاً با فندق و تکه های برنج پف کرده ترد، تکمیل شده است پذیرایی می شوند.

پودها یک میان وعده خوشمزه در ایام کریسمس هستند . سارا فودن، کارشناس  Cadbury، گفت: «ما بسیار مفتخریم که  محصول  نوستالژیک مورد علاقه مشتریان خود، Cadbury Puds را بازگردانیم. با تقاضای عمومی برای دومین سال متوالی، این خوراکی های خوشمزه را که مربوط به دهه 90 میلادی هستند و در آن زمان به گزینه شماره 1 کشور تبدیل شده بودند را به چرخه تولید بازگرداندیم.

شکلات-های-کلاسیک-کدبری

او افزود "ما خوشحالیم که آنها اکنون به قفسه‌ها بازگشته‌اند، با بسته‌بندی جدیدی که طراحی ظاهر اصلی و قدیمی آن‌ها را با یک پیچ و تاب مدرن تکرار می‌کند." نیکول دادلی، مدیر برند کدبری اضافه کرد: "وقتی اصطلاح "پود کریسمس" را می شنوید، بلافاصله ذهن شما به سمت دسر سنتی جشن جذب می شود - یک غذای شیرین سنتی که همه طعم آن دوست دارند.

این در حالی است که Cadbury ماه گذشته از دو تخته شکلات با طعم جدید رونمایی کرد. آنها در اوایل سال جاری وارد قفسه‌های مغازه‌ها شدند، اما برخی از طرفداران به آنها علاقه‌ای نداشتند. طرفداران شیرینی و شکلات هنوز به طعم های اصیل پایبند هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید