فینال مسابقات مستر شکلات در ماه اکتبر برگزار می شود

هجده سرآشپز مهارت های خود را در فینال هشتمین دوره مسابقات جهانی شکلات مستر که از 29 تا 31 اکتبر( 7 تا 9 آبان) در پاریس برگزار می شود، آزمایش خواهند کرد.

موضوع این نسخه #TMRW_TASTES_LOOKS_FEELS_LIKE است که سرآشپزها را به چالش می کشد تا شکلات های جدید را در مقابل هیئت داوران متخصص بیاورند.

رامون موراتو، مدیر خلاق کاکائو بری می‌گوید: «ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم سرآشپزهایمان چه چیزهایی را می‌آورند. رقابت شدید است، سطح مهارت آنها بسیار بالا است و فشار روی مرحله اصلی بسیار زیاد خواهد بود. با تماشای تمام دنیا، ما باید بهترین ها را در شکلات ببینیم."

موضوع بر روی TMRW یا Tomorrow (فردا) تمرکز دارد. انتخاب‌های مصرف‌کننده به سمت غذاهایی می‌روند که سالم‌تر هستند، سیاره‌پسند هستند و تجربه‌های طعم جدیدی را بدون به خطر انداختن زیاده‌روی ارائه می‌دهند. خلاقیت، علم و فناوری به سرآشپزها کمک می کند تا محصولات خود را توسعه دهند. شرکت کنندگان باید چشم انداز روشن، خلاقیت های خوشمزه ارائه دهند  .

موراتو گفت: «مصرف‌کنندگان امروزی انتخاب می‌کنند تا جهان را با یک فریاد خوش‌بینانه بزرگ جشن بگیرند: آن‌ها طوری زندگی می‌کنند که گویی مهمانی هر لحظه ممکن است به پایان برسد. آنها آماده و مشتاق هستند که بر جهان تأثیر بگذارند و آن را برای همه بهتر کنند - و اینجا و اکنون آن را تغییر دهند. از طریق علم، فناوری و طراحی. انفجاری از ایده‌های تازه و پایدار - رنگ‌های جسورانه، طعم‌ها، بافت‌ها و باوری بی‌سابقه به آینده. اما این مزه، ظاهر و احساس چیست؟ این چیزی است که سرآشپزهای ما وظیفه دارند.»

لیست شرکت کنندگان در این مسابقه:

Belgium – Togo Matsuda
Canada – Nishant Amin
China – Jacky Lung
Finland – Eero Paulamäki (representing Nordics)
France – Antoine Carréric
Greece – Nicolas Nikolakopoulos (representing Southeast Europe)
Hungary – Attila Menyhárt
Italy – Anna Gerasi
Japan – Jiro Tanaka
Korea – Dongusk Kim
Morocco – Issam Tajer (representing North Africa)
Poland – Igor Zaritskyi
Spain – Lluc Crusellas
Switzerland – Abraham Balaguer
The Netherlands – Carlo Midiri
UAE – Dilip Kumara (representing Middle East)
UK – Stephen Trigg (representing UK & Ireland)
US – Christophe Rull

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(2) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید