رونمایی از مجموعه محصولات طلایی نستله(Nestle)

شرکت نستله از مجموعه جدید محصولات خود به نام کالکشن طلایی رونمایی کرد. این مجموعه شامل محبوب ترین برندهای این شرکت یعنی اورئو(Aero)، میلکی بار(Milky bar)، مونچیز(Munchies) و اسمارتیز(Smarties) است. این محصولات با طعمی جدید و در بسته بندی طلایی ارائه می شوند. قیمت این محصولات از 1.25 تا 1.75 یورو است و در تمامی فروشگاه های انگلستان در دسترس عموم قرار گرفته است. 
در راس این لاین درخشان، برند اورئو قرار دارد، محصول جدید با نام اورئو طلایی با طعم موم عسل و در دو بسته بندی کیسه ای و تخته ای عرضه می شود. بعد از آن محصول محبوب مونچیز قرار دارد که تنها در یک مدل بسته بندی کیسه ای عرضه می شود. این محصول با همان طعم اصلی خود یعنی کارامل نرم با پوشش بیسکویتی ترد ارائه می شود با این تفاوت که به آن کاراماک(Caramac) نیز اضافه شده است.

مجموعه-محصولات-طلایی-نستله

همکاری برند کاراماک به همینجا ختم نمی شود. شکلات های دکمه ای اسمارتیز نیز با طعم کاراماک در این مجموعه قرار دارند. محصول دیگری که در این مجموعه عرضه می شود شکلات میلکی بار با طعم کلاسیک کرم شیری به اضافه ی طعم کارامل است. این محصول در دو بسته بندی کیسه ای و تخته ای ارائه می شود.
بنابه گفته ی مدیر برند نستله خانم اِمی بنت اینگ(Amy Bennett-Inge) طعم های جدید بر اساس علاقه ی طرفداران نستله انتخاب شده است و انتظار می رود بسیار مورد استقبال طرفداران قرار بگیرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(2) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید