فروش اشتباهیِ شیرینی های پلاستیکی توسط فروشگاه ژاپنی

عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید نمونه ای از شیرینی های پلاستیکی تهیه شده توسط هنرمندان ژاپنی است که برای نمایشگاهی در ژاپن آماده شده است. از برج کج پیزا گرفته تا اژدهایی که از یک میوه اژدها بیرون می آید، همگی کار هنرمندان ژاپنی است که این هفته در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشته شد.
صنعت غذاهای پلاستیکی در ژاپن، صنعتی مولتی میلیون دلاری است اما در این میان یک شیرینی فروش در ژاپن به اشتباه یک شیرینی تخم مرغی که بسیار شبیه نمونه واقعی بود را به 5 نفر از مشتریانش فروخت.
نمونه های پلاستیکی غذاها که به نام shokuhin samuru  شناخته می شوند به قدری با جزئیات ساخته می شوند که با نمونه واقعی مو نمی زنند، جزئیاتی مثل قطرات بخار آب روی یک لیوان نوشیدنی و حتی برق روی کاسه غذا.

شیرینی-تخم-مرغی-پلاستیکی

 

ظاهر شیرینی های تخم مرغی Andrew's Egg Tart به قدری فریبنده است که حتی کارکنان این شیرینی فروشی قادر به تشخیص تفاوت نمونه واقعی از پلاستیکی نبوده اند.در این راستا یکی از نمایندگان این شرکت از اشتباه پیش آمده اظهار تاسف کرد.
یکی از کارکنان این شیرینی فروشی خیلی زود متوجه این اشتباه شد و خوشبختانه مشتریان قبل از اینکه اولین گاز دردناک را بزنند، آنها را به شیرینی فروشی برگرداندند.
برای جلوگیری از وقوع مجدد این اشتباه، این شرکت تصمیم دارد برای تشخیص شیرینی واقعی از پلاستیکی بر روی آن ها استیکر بزند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید