طعم شکلات های اسرارآمیز کدبری مشخص شد

مدتی پیش شرکت کدبری در بریتانیا برای طرفداران شکلات چالشی ترتیب داد که طی آن طعم دو شکلات بار جدیدش را حدس بزنند و 5000 پوند جایزه نقدی برنده شوند.
در این مدت بیش از 300 هزار نفر در این رقابت شرکت کردند و حدود 6800 نفر از آنها این طعم ها را درست حدس زدند.  اکنون این افراد برای برنده شدن جایزه نقدی وارد یک قرعه کشی خواهند شد.
آقای پپا رودگر؛ مدیر برند کدبری گفته است خودشان نیز از این همه ذوق و بحث مردم در مورد این مسابقه هیجان زده اند و مخفی نگه داشتن این دو طعم اسرارآمیز در طول تابستان کار دشواری بوده و حال که این طعم ها را به مردم اعلام کرده اند، بی صبرانه منتظر دیدن خوشحالی برندگان خوش‌شانس این مسابقه هستند.
اما طعم های این دو شکلات بار اسرارآمیز چه بود که این مدت همه را درگیر خود کرده بود؟
کدبری اعلام کرد که شکلات بار اسرارآمیز شماره یک ترکیبی از طعم ریواس و کاستارد و شکلات بار اسرارآمیز شماره 2 ترکیبی از طعم تمشک آبی و اسلوشی(نوعی نوشیدنی یخی) بوده است.

حدس های که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود نشان می دهند بسیار از مردم فکر می کردند ترکیب ریواس و کاستارد نوعی میوه ی ترکیب شده با خامه است و درمورد طعم تمشک آبی و اسلوشی تصور مردم این بوده که ترکیبی از میوه بلوبری یا تمشک است.
همچنین شکرت کدبری اعلام کرد، آن افرادی که این مسابقه را از دست دادند یا دلشان می خواهد این دو طعم را امتحان کنند می توانند این شکلات بارهای اسرارآمیز را تا زمان اتمام موجودی، تهیه کنند.

منبع: standard.co

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید