گودیوا، کمپین بازاریابی جهانی خود را راه اندازی کرد

کمپانی شکلات سازی گودیوا دارای 250 نمایندگی در آمریکای شمالی، و ده ها بوتیک دیگر در پایتخت های پیشرفته مانند پاریس، لندن، رم و توکیو است. 
گودیوا کمپین بازاریابی جهانی "GODIVA is Chocolate" را راه اندازی کرد و با این کار باعث رشد چند برابری فروش محصولات خود می شود. 
شکلات بلژیکی Godiva، یک کمپین بازاریابی جدید  است، که میراث نزدیک به 100 ساله این برند شکلات را جشن می گیرد.
قریب به 100 سال سابقه فعالیت به همراه میراث غنی بلژیکی، دلیل بالا بودن کیفیت محصولات این شرکت می باشد. گودیوا با استفاده از مواد درجه یک و گوش دادن به نیاز های مشتریان خود، پیشرفت و تکامل خود را رقم زده است. بسته بندی های زیبای محصولات گودیوا، امضای این شرکت محسوب می شود. 
یکی از استراتژی های گودیوا این بود که حضور خود را در خورده فروشی افزایش داد تا محصولاتش برای هرکسی به یک خوراکی عالی و روزمره تبدیل شود. 

گویدا
نورتک آفریدی، مدیر عامل GODIVA Global، می گوید: "ما بسیار خوشحال هستیم که با رو نمایی GODIVA is Chocolate، می توانیم نتایج تلاش های دو سال گذشته خود راجشن بگیریم. گودیوا لحظه های شما را سرشار از لذت می کند. در واقع این پاداشی است که به خود می دهید. این لذتی است که شما شایسته آن هستید. ما برای کمپین GODIVA» شکلات است« هیجان زده هستیم. چرا که راهی جدید برای صحبت کردن و تعامل گویدا،  با مصرف کنندگان ایجاد می کند. 
کمپین "GODIVA  شکلات است" کیفیت محصولات، مواد اولیه و بسته بندی برتر این شرکت را برجسته می کند. این کمپین که با مشارکت آژانس طراحی و برندسازی TracyLocke توسعه یافته است، گودیوا را به عنوان یک خوراکی ممتاز به نمایش می گذارد که مصرف کنندگان سزاوار آن هستند. شکلات های این شرکت، علاوه بر بسته بندی و فرمت های رسمی، دارای جعبه های هدیه زیبا، شکیل و گران قیمت برای مناسبت های خاص نیز می باشد. 
کمپین «GODIVA is Chocolate» در رسانه های برتر، شبکه های اجتماعی و دیجیتالی فعالیت می کند. این کمپین همچنین در مکان‌های تاثیرگذار خارج از خانه و بیلبوردهای تبلیغاتی نمایش داده می‌شود تا پیام کمپین را بیشتر منتقل نماید. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 1

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید