کیک بار فینسبری با طعم و بسته بندی جدید

گروه غذای فینسبری (Finsbury)، بار کیک Thorntons خود را با ایجاد طعم های جدید، بازسازی می کند.

گروه غذایی Finsbury، به مدت 20 سال تولید کننده طیف وسیعی از تکه کیک های تورنتونز بوده است و اکنون با افزودن محصولات، بسته بندی و پیام های تجاری جدید، جذابیت این طیف از کیک ها را افزایش می دهد. بر این اساس، محصولاتی که در ماه جدید عرضه خواهند شد، با بسته بندی و شکل جدید به دست خرده فروشان و عرضه کنندگان خواهد رسید. 

این کیک جدید، قبلا هم عرضه شده بود اما این بار قرار است در هفت دسته بندی طعم مختلف و با بسته بندی جدید عرضه شود. این کیک ها از مواد مرغوب تهیه خواهند شد و شامل طعم های فصلی برای این کیک هستند.

طعم های کیک تورنتوز:

  • کارامل پرتغالی شکلاتی
  • کارامل تافی سیب
  • کارامل نان هات کراس
  • براونی کرمی نعنایی
  • براونی توت فرنگی
  • Finsbury همچنین دو گزینه دیگر به کیک های بسته بندی شده خود اضافه کرده است که شامل طعم های فندق و براونی کارامل شور است

فینسبری همچنین برخی از محصولات موجود در این محدوده را تغییر داده است و به نیاز مصرف کننده به استفاده از مواد و طعم های با کیفیت در غذاها، پاسخ می دهد. کیک کارامل آن اکنون دارای بیسکویت تردتر و شکلات بیشتری در کنار تافی تورنتوز در کارامل است.

جوردن مک کان، مدیر برند Finsbury Food Group، می گوید: "تکه کیک تورنتوز دارای بالاترین نرخ خرید در سراسر گروه محصولات ما است و ما می دانیم که ظاهر و طعم آن، برای اطمینان از بالا ماندن میزان خرید مشتریان، نکته ای کلیدی است. این مجموعه در 20 سال گذشته از موفقیت های زیادی برخوردار بوده است، اما ما دائماً به دنبال راه هایی برای جذب خریداران جدید هستیم. کلید موفقیت مداوم ما این است که هیچ وقت چشم خود را از روی محصولات برنداریم، تا وقتی که اطمینان حاصل کنیم که دامنه تولید محصولات، متناسب با تغییر روند مصرف کننده است.

کیک و بار محصولات تورنتوز موفق هستند، زیرا برای مصرف در مناسبت ها و دورهمی ها عالی هستند. ما می دانیم که شانس دور هم جمع شدن و به اشتراک گذاشتن یک غذای کوچک بسیار زیاد بوده است؛ اما امیدواریم در آینده نه چندان دور، مردم فرصت های بیشتری برای گذراندن وقت با یکدیگر داشته باشند و ما مطمئن هستیم که در آن زمان، غذاهای مناسب برای ما وجود دارد."

فیونا مورگان، سرپرست سرویس غذای فررو انگلستان و ایرلند، افزود: "Finsbury به طور مداوم راه هایی را برای ارائه طعم باکیفیت و مجلل شکلات تورنتوز به محصولات کیک پیدا کرده است و این تغییر و بهبود محصول، به آن سنت موفق ادامه می دهد. ما بسیار هیجان زده هستیم که تغییرات این دسته از محصول را به بازار مصرف نشان می دهیم. "

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید