تغییر دستور محصولات رد شکلات

برند رد شکلات (RED Chocolate)، چربی شیر بیشتری به دستور تهیه شکلات های خود اضافه می کند.

رد شکلات، برای بهبود بافت و افزایش غنای شکلات تلخ، چربی شیر بیشتری به دستور العمل های خود اضافه کرده است.

محصولات RED Chocolate بدون قند اضافه، با میزان کالری کاهش یافته و چربی کمتری هستند. محصولات شکلات تلخ این برند، در مقایسه با سایر شکلات های موجود در بازار، 40 درصد کالری و محصولات شکلات شیری آن، 30 درصد کالری کمتری دارا است.

گلن گاردون، رئیس و مدیرعامل این برند می گوید: "ما از استقبالی که شکلات های ما از بدو ورود به ایالات متحده دریافت کرده اند، حتی در زمان همه گیری که برندهای زیادی از کاهش میزان فروش رنج می بردند، شگفت زده شده ایم. این میزان استقبال از شکلات های ما، به ما نیرو می بخشد تا به دنبال راهی برای تکمیل دستور العمل های منحصر به فرد خود باشیم تا مشتریان ما به راحتی و بدون نگرانی از مواد مورد استفاده در محصولات، بهترین شکلات را دریافت کنند. این مسیری است که علاقه مندان به شکلات و سایر میان وعده ها را به سمت مصرف محصولات سالم هدایت خواهد کرد. این محصول شکلات تلخ رد شکلات، یک میان وعده مناسب برای مصرف در میانه روز یا مصرف در مسیر سفر و سرکار است. "

کاکائو مورد استفاده در تهیه رد شکلات از ساحل عاج آفریقا تهیه می شود، که کشاورزان آن دانه های کاکائو را انتخاب کرده، برشته و آسیاب می کنند تا به نهایت کمال برسد. این برند اروپایی یکی از اولین برند تولید شکلات هایی است که از قند طبیعی خود دانه کاکائو استفاده کرده است. همچنین برای افزایش میزان شیرینی و طعم دادن به شکلات ها از قندهای طبیعی میوه هایی مانند خربزه استفاده شده است که تکنولوژی استفاده از آن در دست خود رد شکلات است.

شکلات بارهای رد شکلات در طعم های پرتغالی، شیری کلاسیک، تلخ کلاسیک و بادام عرضه می شوند. پرالین های الماسی شکل در دو نوع آجیل نرم یا نارگیل موجود است. رد شکلات مراقب وزن شما، دوستدار کتو، بدون گلوت، بدون روغن پالم و غیر تراریخته است. این محصولات اکنون در Sam's Club در دسترس هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید