دنیای شکلات Hershey’s، پیشنهادات تابستانی را معرفی می کند

Hershey’s Chocolate World در پنسیلوانیا، در بهار و تابستان امسال مهمانانی را می پذیرد که فرصت دارند از غذاهای مورد علاقه خود به روش های جدید لذت ببرند.
تاد کوهر، مدیر بازاریابی، درباره جذابیت جهانی شکلات هرشی گفت: "ما می دانیم که خانواده ها آماده هستند تا از خانه های خود بیرون بیایند و تابستان خود را بگذرانند، بنابراین دنیای شکلات هرشی، امسال بیش از هر زمان دیگری رویداد مناسب تابستان برگزار می کند." وی افزود: "از تجربه قابل تنظیم عالی شکلات های کره بادام زمینی در بسته های سفارشی خلاقانه گرفته تا طعم های شیری، فقط برای مدت زمان محدود، مهمانان تجربه های جدیدی در مورد محصولات کلاسیک هرشی تجربه خواهند کرد."

پیشنهادات جدید شامل موارد زیر است:
ظرف خود را پر از Reese's کتید: میهمانان می توانند بزرگترین ظرف کره بادام زمینی طول عمر خود را سفارش دهند. در حالی که آنها مخلوط را انتخاب می کنند، متخصصان ذائقه هرشی، مستقیماً از کارخانه کره بادام زمینی سفارشات را جمع می کنند. (14.95 دلار)
بارهای بستنی Shoppe Hershey: این بارهای اضافی خامه ای، در انواع طعم های توت فرنگی 'N' Crème، Cookies 'N' Mint، Sprinkles 'N' Crème وجود دارد. این طعم ها همچنین در یک ساندا صاف و خامه ای موجود است (S.R.P: 1.85 دلار)
تولید کیت های سفارشی: این کیت ها، به طرفداران این امکان را می دهند که سبد خرید خود را با لیوان های شکلاتی هرشی و لیوان کره بادام زمینی پر کنند. (14.95 دلار)
میلک شیک Kisses Birthday Cake: این شیک جدید، عطر و طعم کیک تولد را ارائه می دهد؛ مهر و موم شده با آب نبات شیرین Kisses مخملی است. (8 دلار)
میلک شیک پای کیت کی لیمویی: کیت کت در این بخش جدید حالت شیرینی و ملایمی از پای تابستانی را ایجاد کرده است. (8 دلار)
کیت های میلک شیک نامحدود خود را بسازید: این کیت های Ultimate Milkshake دو نماد Hershey - شکلات هرشی و فنجان کره بادام زمینی Reese's – را در بر می گیرند و در نهایت جذابیت تهیه می شوند. نحوه استفاده از این محصول اعم از حمل آن به خانه خود، ارسال آن به عنوان هدیه، یا چیدن سوغات هنگام ترک Hershey's Chocolate World، است. (24.95 دلار)

میهمانان همچنین می توانند از جاذبه های Hershey's Chocolate World از جمله بزرگترین فروشگاه آب نبات هرشی، تور رایگان شکلات Hershey's، تست شکلات، کارخانه Create Your Own Candy Bar و بسیاری موارد دیگر دیدن کنند. همچنین مکان هایی در میدان تایمز نیویورک و مرکز شهر لاس وگاس برای بازدید وجود دارد.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید