Mondelēz و Olam برای ایجاد بزرگترین مزرعه پایدار تجاری در جهان همکاری خواهند کرد.

شرکت Mondelēz International و مواد غذایی Olam Food (OFI) در اندونزی، برای ایجاد بزرگترین مزرعه تجاری پایدار کاکائو در جهان، با هم متحد می شوند. 
این مدل بر اساس تجربه Mondelēz International با امضای برنامه تأمین پایدار کاکائو این شرکت، با عنوان Cocoa Life و اهداف OFI برای دستیابی کاکائو پایدار، با عنوان Cocoa Compass، در انجام آزمایش رویکرد مقیاس پذیر برای آینده پرورش کاکائو تجاری شکل گرفته است.
در این پروژه از سنسورها در مزارع گرفته تا سیستم های آبیاری، از فناوری پیشرفته آب و هوایی و علوم گیاهی، که به ندرت برای پرورش کاکائو در این مقیاس استفاده می شود، به عنوان نوآوری های موجود در این مزرعه کاکائو 2000 هکتاری، در سرام، بزرگترین جزیره در استان مالوکو در اندونزی استفاده می شود. این مدل یک طرح مدرن و حرفه ای را برای بهترین روش پرورش کاکائو، استفاده بهینه از زمین و برنامه ریزی کشاورزی، آزمایش می کند که به عنوان یک مدل بالقوه برای تکثیر در سراسر منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تقاضا برای کاکائو در سراسر آسیا در حال افزایش است. به همین علت این طرح قرار است به دومین منطقه مصرف کننده مواد کاکائو در جهان تبدیل شود. اندونزی یک کشور مهم تولید کننده کاکائو در منطقه است، اما کشاورزان با افزایش دما، بازده کم و آفت های محصول دست و پنجه نرم می کنند.
موندلز اینترنشنال و اولام فود، با ترکیب تخصص مربوطه در تحقیق و توسعه، در حال رشد کاکائو، مدیریت پایدار مزرعه کاکائو و روش های خوب کشاورزی، همزمان با بهبود معیشت کشاورزان کاکائو، توانمندسازی جوامع و بازگرداندن بهره وری محیطی از منظره ای که قبلاً جنگلبوده است، با این مشکلات مقابله می کنند.

مدیر عامل OFI، گفت: " این طرح می تواند برای آینده کاکائو در اندونزی و فراتر از آن تغییراتی ایجاد کند."

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید