برند Jealous Sweets فوم های شیرینی جدید توتی و آب دار تولید می کند.

برند بریتانیایی Jealous Sweets، از راه اندازی قالب فوم های جدید شیرینی خبر داده است. طیف وسیعی از فوم شیرینی های فاقد گلوتن و گیاهی هستند و در دو نوع وجود دارند: فوم های Berry و Juicy Foams، در کیسه های مشترک 125 گرم (RRP £ 2).
با توجه به این برند، فوم ها کاملی طعمی پیچیده دارند که به مردم اجازه می دهد، امواج طعم میوه را در جویدن ظریف و شدید تجربه کنند. گزارش شده است که فوم ها یک احساس بسیار لطیف در دهان، ایجاد می کنند که همزمان با احساس طعم میوه، دهان را آب می کند. بافت این شیرینی مملو از حباب های میکرو است که طعم آن را حفظ می کند و باعث ماندگاری طولانی مدت و احساس طعم میوه می شود. همچنین جایگزینی ژلاتین با پکتین، یک شیرینی نرم و لطیف ایجاد می کند.
عمران مرزا، بنیانگذار و جادوگر اصلی آب نبات، می گوید: ”ماموریت ما این است که زندگی را برای مشتریان، خرده فروشان، حیوانات و کره زمین، شیرین کنیم. من خوشحالم که طیف جدید فوم را بدون مشتقات حیوانی و استفاده از مواد اولیه ممتاز دارای ارزش با طعمی پیچیده و مطلوب، ارائه می دهیم. ما زمان و انرژی خود را به ایجاد محصولی گیاهی، فاقد گلوتن، حاوی آب میوه واقعی، بدون روغن پالم، بدون طعم دهنده های مصنوعی و بدون رنگ مصنوعی، اختصاص داده ایم. "
طیف جدید محصولات این برند، شامل فوم های توتی است که شامل طعم های توت فرنگی، گیلاس و توت سیاه و طیف فوم های آبدار است که شامل طعم های هلو، انبه و تمشک است.
دامنه محصولات Foams توسط تیم نوآوری Jealous Sweets ایجاد شده است که با کسب تقدیر در زمینه تولید ارزشیمند آب نبات های شیرین و ترش، بخش شیرینی ها را به جلو سوق می دهد.
Jealous Sweets یک برند تجاری است، که در سال 2010 توسط Imran Merza و Taz Basunia تاسیس شد و نتوانستند هیچ شیرینی "بدون اشکالی" را پیدا کنند. این ماموریت تغییر صنعت انقلابی در شیرینی ها با ریختن ژلاتین مشتق شده از حیوانات، برای تولید پکتین گیاهی، کاراگینان و صمغ اقاقیا است.
طیف گسترده ای از این برند شامل خرس های حسود (Jealous Bears)، Tangy Fruits،Sour Beans ، Foam Fruits و Sugar Free است که در آسدا، هلند و بارت، آمازون، اوکادو و همه فروشگاه های محلی مناسب، ارائه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: www.thejealouslife.com.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید