هرشی Lily’s را به طور کامل خریداری کرد

هرشی، خرید لیلی را با قیمت 425 میلیون دلار به پایان رساند.
همانطور که قبلا هم در شیرینی تا اعلام کرده بودیم، این شرکت در ابتدا اعلام کرد که این خرید در ماه مه سال 2021 انجام شده است. اما انتقال نهایی آن، بلاخره به پایان رسیده است.

چاک راوپ، رئیس شرکت هرشی در آمریکا گفت: "لیلیز با هدف تهیه بهترین محصولات میان وعده، به هرشی اضافه شده و ما هیجان زده هستیم که این برند با قابلیت رشد بالا و پیشرو در تولید محصول را به شرکت خود اضافه می کنیم و می توانیم با تیمی با استعداد و نوآور، کار کنیم." وی همچنین اضافه کرد: "محصولات محبوب كم قند Lily’s، با استراتژی تولید میان وعده بهتر و مناسب برای مصرف کنندگان، کاملا متناسب با اهداف تولیدی هرشی هستند."

در سال 2012، سینتیا چهار شکلات بار لیلیز را راه اندازی کرد، که این بارها را می توانید در سراسر کشور در خرده فروشی های اصلی پیدا کنید. ماموریت این برند این است که طیف وسیعی از خوراکی های خوش طعم، اما کم قند را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

مدیر عامل شرکت لیلیز، جین میلر، هنگام اعلام این خرید گفت: "سینتیا با این چشم انداز فعالیت خود را دنبال می کرد که محصولاتی با قند کم به مشتریان خود که به فکر حفظ سلامتی هستند، ارائه کند. حال با پیوستن به خانواده برندهای هرشی، لیلی به یک برند شیرینی سازی پلتفرم تبدیل می شود که محصولات بهتر و سالم تر را به راحتی در دسترس همه مصرف کنندگان قرار می دهد."

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید