ترولی و شوگرفینا یک بار پاستیل خرسی تولید می کنند.

شرکت ترولی، با نام تجاری Truly Hard Seltzer و برند لوکس تولید پاستیل شوگرفینا (Sugarfina)، با همکاری یکدیگر یک بار پاستیل خرسی جدید برای فصل تابستان راه اندازی می کنند. 

این پاستیل خرسی های بدون الکل، در چهار طعم کیوی، هندوانه، آناناس و انبه، برای طرفداران پاستیل، در تابستان امسال تهیه خواهد شد. پاستیل خرسی ترولی و شوگرفینا، از روز 4 جولای به بازار عرضه خواهند شد تا به یکی از تنقلات جذاب برای دورهمی های دوستانه و جشن ها تبدیل شوند. 

برند شوگرفینا، به خاطر همکاری های جذاب با سایر برندها، در تولید پاستیل های خرسی خود معروف است و طرفداران این برند، عاشق این محصولات مشترک هستند؛ اما این اولین باری است که این برند، با یک برند مشهور در زمینه فروش محصولات همکاری می کند.

اسکارت لاپورتا، مدیر عامل شوگرفینا گفت: "همکاری با ترولی و تولید محصول جدیدمان یک چالش جذاب و هیجان انگیز بود. این اولین باری است که به فکر تزریق نوشیدنی های ترولی به پاستیل های خرسی افتادیم که طعم جذابی به پاستیل ها خواهد بخشید."

کیسی اونیل، مدیر توسعه محصول ترولی، گفت: " Truly و Sugarfina، هر دو به دلیل ایجاد طعم های جدید و نوآوری در تولید محصول، در میان مصرف کنندگان شناخته شده اند." "نکته جالب این است که نوشیدنی های ترولی قابل اضافه شدن به محصولات دیگر به عنوان طعم دهنده را دارد و این بار اضافه شدن به پاستیل های خرسی شوگرفینا، ایده جالبی بود."

البته این مجموعه از 28 ژوئن، در سایت Sugarfina.com در دسترس است و شامل یک جعبه آب نبات بنتو با قیمت 30 دلار و مکعب های آب نبات جداگانه با قیمت 8.95 دلار است. از روز 4 جولای هم می توانید این محصول را از بازار فروش تهیه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید