نوآوری شرکت نستله برای حفظ سلامت در دوران پیری

بخش سلامت شرکت نستله با همکاری شرکت Biobacteria  عصاره ی تاج خروس را به محصولات سلامت مفصل خود افزود. این عصاره محرک که ترکیبی از پروتئین و مواد مغذی است به تغذیه ی عضلات، استخوان ها و مفاصل کمک می کند. این ماده ی محرک سرشار از اسید هیالورونیک و دیگر عناصری مثل کلاژن و پلی ساکارید است. در طی 6 آزمایش غیربالینی و 5 آزمایش بالینی تصادفی مشخص شد که این ماده نقش موثری در حفظ سلامت مفصل و عملکرد عضله دارد.

 

اسید هیالورونیک

چون در بیمارانی که آرتروز دارند یا از دردهای مفصلی رنج می برند اسید هیالورونیک موجود در مایع سینوویال دی پلیمر می شود، مولکول وزن  و ویسکوالاستیسیته ی خود را از دست می دهد و غضروف مستعد آسیب می شود. اسیدهای هیالورونیک در بافت های مختلف مثل مایع سینوویال مفصل، حکم روان کننده ی بیولوژیکی را دارد.

ریک جنتیس، رییس کل بخش سلامت گروه حفظ سلامتی در پیری شرکت نستله می گوید استفاده از مواد محرک Biobacteria به ما در ارائه مواد مغذی نو و دانش بنیان برای مصرف کنندگان و بیمارانی که نگرانی های حرکتی دارند بسیار کمک کرد.

بخش علوم سلامت شرکت نستله قصد دارد نقش مواد مغذی در کمک به افراد برای داشتن پیری سالم را افزایش دهد. او می گوید ما با کمک به آن ها در حفظ استقلالشان می توانیم به آن ها این قدرت را بدهیم که آنگونه که دوست دارند پیر شوند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید