نظر سنجی جالب اسنک مجیک از مشتریان خود

برند اسنک مجیک، در یک اقدام جذاب با عنوان اسنک دراپ، از مشتریان خود درباره سایر محصولات و اسنک های خود نظر سنجی کرده و از مجموع این نظرات، برای اصلاح یا تغییر طعم محصولات خود استفاده خواهد کرد.

پلتفرم Snack Drop اسنک مجیک، این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا محصولات جدید را امتحان کنند و نظرات خود را ارائه دهند. سپس این نظرات بر تغییر محصولات موجود در فهرست چرخشی این برند، تاثیر خواهند گذاشت. برند اسنک مجیک، با این اقدام، فرصت مناسبی را برای کشف و ایجاد محصولاتی ایجاد کرده است که متناسب با نظر مشتریان و تولید کنندگان تهیه می شوند.

افراد و مشتریان علاقه مند این برند، برای حضور به عنوان مشارکت کننده در تعیین محصولات، می توانند در این پلتفرم ثبت نام کنند و در ازای ارائه نظراتی صادقانه و مناسب از عطر و طعم، بسته بندی، طرح و موارد دیگر، انواع نوشیدنی ها، اسنک ها و شکلات بارهای این برند را امتحان کنند.

شاونک امین، بنیانگذار و مدیرعامل SnackMagic، گفت: "مردم به اسنک مجیک جذب می شوند، زیرا قدرت انتخاب را دارند؛ کشف و سفارشی سازی محصول، با تجربه آن ها ایجاد می شود. همچنین اسنک دراپ، راهی سرگرم کننده و بدون ریسک برای امتحان محصولات جدید و کمک به شکل گیری انتخابی که در آینده ارائه می دهیم، به مردم می دهد."
"با استفاده از Snack Drop، در ازای نظرات و بررسی های مشتریان، به آن ها پاداش داده می شود. کسانی که ثبت نام می کنند، می توانند یک جعبه 60 دلاری کالا فقط با 15 دلار بسازند."

برای برندهای معتبر یا کارآفرینان تازه کار حوزه غذا و نوشیدنی، اسنک مجیک، بهترین بستر برای بررسی داده ها، کشف و توزیع محصول است. برندها می توانند فروش، عملکرد محصول و سایر داده های جغرافیایی را مشاهده کنند. نمونه گیری انتخابی موجود در Snack Drop همچنین به برندهای دیگر، سیگنال اصلی دیگری ارائه می دهد؛ اینکه آیا مصرف کنندگان قبل از اینکه طعم محصولی را بچشند، جذب محصولات و بسته بندی می شوند.

برند اسنک مجیک در سال 2020 و همزمان با اوج همه گیری بیماری کرونا شکل گرفت و با استفاده از ایده بهره گیری از سرویس تحویل ناهار فوری برای شرکت ها، توانست موفقیت بسیاری را تجربه کنید و SnackMagic را از درآمد 0 دلار به نرخ درآمد 20 میلیون دلاری، فقط در مدت هشت ماه، برساند و در دسامبر سال 2020 سودآور شود.

منبع: snackmagic.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید