براونی منجمد جدید انتنمنز

برند انتنمنز، براونی منجمد جدید با مینی شکلات های رنگی تولید کرده است.

Entenmann's Minis در جهت گسترش تولید محصولات دسر و میان وعده خود محصول جدید و خلاقانه ای را با عنوان بروانی منجمد مینیز تولید کرده است. این بروانی خوشمزه و شکلاتی با یک لایه شکلات منجمد پوشانده شده که مقداری اسپرینکل رنگی نیز روی آن پاشیده شده تا یک کیک شکلاتی خوشمزه و جذاب را ایجاد کند. این براونی برای مصرف به عنوان میان وعده یا یک دسر خوشمزه برای مصرف در حین سفر کاملا مناسب است.

این ممحصول، پس از تولید به بخش سایر محصولات انتنمنز پیوست و در کنار محصولاتی چون پای سیب، کرامب کیک و پیراشکی و دونات های این برند قرار گرفت. 

کاترین دانیلوویچ، مدیر برند در Entenmann، گفت: "در انتنمنز، ما همیشه به دنبال راه های بزرگ و کوچکی هستیم تا بتوانیم با هم از وعده های غذایی لذت ببریم. ما از عرضه آخرین محصول براونی خود یعنی Minis Sprinkled Iced Brownies بسیار خوشحال هستیم و اطمینان داریم که طرفداران ما نیز مانند ما آن ها را دوست خواهند داشت."

به مناسبت عرضه این شرینی، درست در زمان روز ملی اسپرینکل، در 23 جولای، این برند براونی منجمد اسپرینکل خود را از طریق Giveaway Minis Sprinklefest Entenmann به طرفداران خود هدیه می کند. از 11 تا 25 جولای، طرفداران می توانند به سایت www.MinisSprinklefest.com مراجعه کرده و فرم ساده ورود به سیستم را تکمیل کنند تا فرصتی برای انتخاب تصادفی، برای برنده شدن یکی از 5000 جعبه رایگان انتنمنز داشته باشند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید