معرفی 5 محصول هرشیز برای ولنتاین

اگرچه ممکن است درست باشد که تنها چیزی که شما نیاز دارید عشق است، اما خوردن کمی شکلات هرشیز هرگز صدمه ای به شما وارد نمیکند.
خبر خوب این است که، سازنده شکلات هرشی  برخی از محصولات جدید را برای کمک به همه در جشن گرفتن روز ولنتاین امسال راه اندازی کرده است.
با استفاده از شکل های جذاب و طعم های جدید، محصولات جدیدی تولید کردیم که شامل یک کرم مخملی شگفت آور است که از هر گل رز استفاده شده است 
ارین کرافورد، مدیر برند Holiday ، گفت: "چه یک عاشق نا امید باشید و چه یک فرد خیلی عاشق  لحظه آخر، این پیشنهادات جدید بهترین گزینه برای ایجاد یک روز فوق العاده خاص در ولنتاین است. تیم ما محصولات جدیدی را برای روز ولنتاین معرفی کرد مانند: شکلات‌های کلاسیک، آب نبات های بوسه، شکلات های هرشی ، فنجان های ریز و شاهکارهای فصلی جدیدی را اضافه نمود که مطمئن هستیم آنها را دوست دارید و برای کل سال این محصولات جدید را نگه میدارید.
 

محصولات جدید روز ولنتاین شرکت شکلات هرشی شامل موارد زیر است:

شکلات شیر Hershey's Kisses Meltaway Roses 

این ماده شیرین در شکلات به سرعت در دهان شما ذوب می شود و پوسته شکلات شیر با مغز شکلات را ارائه می دهد. بسته بندی شده در ورقه های گل رز قرمز جشن ولنتاین ، این شکلات های بسته بندی شده دارای 7 بسته جداگانه هستند. که این شکلات ها مناسب برای روز ولنتاین هستند.

هرشیز-ولنتاین-شکلات
خرس شکلاتی شیر هرشیز

این شکلات ها همانطور که در بسته بندی آمده است ، شامل خرس های شکلاتی، بهترین هدایا برای "بهترین دوست های" شما هستند.  این شکلات ها که از شکلات شیر هرشی ساخته شده اند و در یک جعبه صورتی و شکلاتی بسته بندی شده اند ، مطمئناً این شکلات ها عشق را در روز ولنتاین گسترش می دهند.

شکلات-هرشیز-برای-ولنتاین

باکس شکلات Hugs & Kisses

این مجموعه آبنبات شکلاتی شامل دو نوع شکلات شیرین بسیار خوشمزه است Hershey’s Hugs و  Hershey’s Kisses بسته بندی شده در فویل های صورتی و نقره ای جشن ولنتاین و بسته بندی شده در جعبه ای به شکل آب نبات بوسه های هرشی ، آنها بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن "آغوش" و "بوسه" در زمان بیماری کووید 19 هستند.

محصولات-هرشینز-برای-ولنتاین
 

گل رز بادام زمینی ریز

این شکلات با کرم کره بادام زمینی Reese’s  پر شده است که در یک بسته شیرین برای روز ولنتاین ارائه می شود که در پشت آن می گوید: "ما مانند کره بادام زمینی و شکلات کنار هم قرار میگیریم"

شکلات-ولنتاینی-هر-شینز

 
باکس شکلات Reese's Big Box O 'Love

هر یک از این جعبه ها حاوی 20 عدد  Reese’s Cup است ، که این محصول برای تقسیم هدایای روز ولنتاین به چند نفر یا هدیه دادن به عشق محبوب خود بسیار مناسب است.
شکلات-ولنتاین-برند-هرشینز

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید