محصول جدید کیت کت با طرح سیاه و سفید

محصول جدید و جسورانه کیت کت با الهام از طرح سافاری شکلات هایی با طرح سیاه و سفید راه راه تولید خواهد کرد.کیت کت اعلام کرد که این ماه محصول جدید را برای انگلستان و ایرلند وارد بازار خواهد کرد.
کالوم اسمیت ، دستیار مدیر برند KitKat گفت: "کیت کت در حال حاظر بیش از 85 سال قدمت دارد، ترکیب منحصر به فرد کیت کت که از میراث این شرکت است به منحصر بهفرد بودن این برد در انگلستان کمک زیاده کرده است. ما می دانیم که مردم چقدر دوست دارند طعم های جدید KitKat را امتحان کنند و فکر می کنیم که محصول جدید کیت کت با طرح سیاه و سفید، نوآوری جدیدی است که مطمئنا مشتریان از آن استقبال خواهندکرد. "KitKat Zebra بهترین های هر محصول را برای شما به ارمغان می آورد، ترکیبی از شکلات سیاه و سفید بسیار خوشمزه با ویفر ترد ما ترکیب می شود و یه محصول بسیار عالی تولید می شود. و ما امیدواریم طرفداران ما از طعم شکلات جدید به اندازه طرح آن استقبال کنند.

KitKat Zebra آخرین محصول از طیف عطر و طعم جدید از این برند است. کیت کت طلایی که در سال گذشته معرفی شد در ابتدا به صورت محدود عرضه می شد، توانست محبوبیت بسیار بالایی داشته باشد و اکنون به یک محصول دائمی به این مجموعه اضافه شده است.
از دیگر نوآوری های اخیر می توان به چای سبز کیت کت Matcha و یاقوت کیت کت اشاره کرد. امسال KitKat همچنین فرصتی را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است تا یک تخفیف ویژه در صورت حساب های خود داشته باشند. همچنین کیت کت با هفت جایزه برتر باقی مانده به ارزش هر یک 10،000 £ برای مشتریان خود در نظر گرفته است. 

هشت کیت کت خوش شانس تولید شده با برچسب "Winner" که در سراسر نوار نوشته شده اند، در سراسر انگلیس و ایرلند پنهان شده اند، که اولین مورد قبلا پیدا شده است.
تبلیغات آنلاین Break of Bills هم اکنون در سراسر انگلستان برای محصولات کیت کت های 2 انگشتی و 4 انگشتی و کیت کت Chunky و کیت کت Chunky Duo پخش می شود. مانند سایر مجموعه های KitKat ، Zebra از کاکائو مجاز Rainforest Alliance استفاده می کند و به عنوان بخشی از طرح کاکائو Nestlé تهیه شده است و هیچ رنگ ، طعم دهنده و نگهدارنده مصنوعی ندارد.


 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید