هاکنی ژلاتو با خلق  محصولی جدید، با عطر و طعم ایتالیایی برمی گردد.

هاکنی ژلاتو با جدیدترین محصول خود، یعنی Chocolate & Roasted Hazelnut Gelato، به ریشه های خود برگشته است.
هاكنی ژلاتو، سازنده مشهور انگلیسی ژلاتو و سوربتو واقعی ایتالیایی، با جدیدترین محصول خود، به ریشه های خود برگشته است. ژلاتو Chocolate & Roasted Hazelnut Gelato ساخته شده با شیر و خامه تازه، یک ژلاتوی شکلات تیره است که با فندق های برشته شده از شمال ایتالیا و طعم دار شده با نمک دریا است. این برداشت محبت آمیز Hackney Gelato از طعم کلاسیک ایتالیایی Bacio است و دو مورد از طعم های مورد تقاضای نام تجاری را گرد هم می آورد.
Hackney’s Hazelnut Gelato که به طور انحصاری برای رستوران ساخته شده است، محبوبیت زیادی در بین سرآشپزهای سطح بالای پایتخت دارد و Sorbetto Dark Chocolate با نام تجاری بزرگترین فروشنده و بالاترین درجه بستنی گیاهی در Ocado است. بنابراین، این برند گفت که به نظر می رسد که ترکیب بهترین عناصر هر دو محصول قدیمی و پرطرفدار هاکنی ژلاتو، در این ترکیب جدید و نهایی، یک شکلات تیره غنی، خامه ای و بسیار مغزدار و فندق ژلاتو، کاملاً مناسب است.
هاکنی ژلاتو توسط سرآشپزها، انریکو پاونچلی و سام نیومن، در سال 2015 تاسیس شد. اولین بار در بازار یکشنبه Brick Lane در لندن فروخته شد، ژلاتو و سوربتوی لطیف آن ها بسیار محبوب شد و Enrico و سام به زودی بسیاری از بهترین رستوران های پایتخت را تأمین کردند.
شش سال بعد، به هاكنی ژلاتو 22 ستاره Great Taste اهدا شد و هم اکنون طرفدارانی از جمله Nigella Lawson و Jay Rayner دارد و هم اكنون در منوهای اماكن میشلن حضور دارد.
انریکو و سام گفتند: "باسیو، یک ژلاتوی کلاسیک در فهرست موجود در هر ژلاتری ایتالیا است. نرم و خوشمزه است. ما همیشه می خواستیم Bacio خودمان را ایجاد کنیم زیرا این ژلاتویی است که وقتی بچه بودیم در ایتالیا بیشتر دوست داشتیم. وقتی بامبینی بودیم آن را با سطل می خوردیم. نسخه ما کمی تلخ و غنی است و ما آن را دوست داریم. "
هاکنی ژلاتو همه چیز را در آشپزخانه شرقی لندن خود، با دست درست می کند.
ژلاتو Chocolate & Roasted Hazelnut Gelato در سراسر کشور، در سایت Ocado در دسترس است و در اوایل ماه مه در فروشگاه های Whole Foods Market در اطراف لندن راه اندازی شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید