pladis، کیک ها و دونات های ترکیبی یافا تولید می کند

pladis در حال معرفی تلفیقی از پرفروش ترین کیک های McVitie's Jaffa، با پیراشکی، برای ایجاد محصولی با نام McFitie's Jaffa Jonuts است، که به خرده فروشان کمک می کند تا پیشخوان های فروش بیسکویت را متحول کنند.
McVitie’s Jaffa Cakes محصولی نوآورانه و با تکامل بی نظیری است، زیرا pladis با تولید این محصول قصد دارد بیشتر خانواده های انگلیس را ترغیب کند تا آن را به چرخ دستی های خود اضافه کنند.
این راه اندازی، که بزرگترین نوآوری در قالب تجاری این برند در دو سال گذشته است، خریداران را با سه لایه آشنا از کیک های Jaffa McVitie، که آنها می شناسند و دوستشان دارند، در یک حلقه خوشمزه پیراشکی شکل، همراهی می کند. یک لایه کیک اسفنجی فوق العاده سبک، با یک لایه شکلات تیره روی آن و یک کرم پر از پرتغال و نارنجی رنگ این محصول جدید را تشکیل می دهد.
McVitie’s Jaffa Cakes، در حال حاضر یکی از 10 برند پرفروش بیسکویت است. با افزایش فروش بیش از %14.4 در سال 2020 و با این راه اندازی محصول جدید، pladis قصد دارد محبوبیت برند را بیشتر کند.
اما استوورز، مدیر برند McVitie درpladis UK&I  گفت: "از هر 3 خانوار انگلستان 1 نفر در حال حاضر کیک های Jaffa McVitie را خریداری می کنند و ما می دانیم که این برند دارای تعداد زیادی از طرفداران این محصول در سرتاسر کشور است که نمی توانند منتظر بمانند تا جدیدترین محصول ما را بدست آورند. "
"کیک های Jaffa McVitie توسط خانواده های سراسر کشور مورد ستایش قرار می گیرند، با توجه به این نکته که 54.2٪ از خریداران، آن ها را بارها و بارها خریداری می کنند. در حقیقت، در آزمایش مصرف کننده، 85٪ از مردم گفتند که این محصول را خریداری می کنند ."
McVitie علاوه بر راه اندازی جعبه های مشترک چهارتایی Jaffa Jonuts، یک بسته میان وعده Jonuts که به صورت جداگانه بسته بندی شده است را نیز برای خریداران به تدارک دیده است. 

منبع : sweetsandsnacksworld.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید