محصولات جدید Chocolate Inspirations با نام شادی با شکلات!

برند Chocolate Inspirations، لاین محصول جدید خود را با نام شادی با شکلات (Happy by Chocolate) راه اندازی کرد.

برند Inspirations شکلات، لاین جدید محصولات خود را با هدف نگرش مثبت اندیشانه در مواجه با مشکلات و سختی ها، راه اندازی کرده است.
مارسی گوتز می گوید ایده تولید این لاین از شکلات ها، که با موافقت خود گوتز و مادرش، یعنی سازندگان Chocolate Inspirations و شکلات ساز این برند، یعنی پام ویاو راه اندازی شده است، توسط یکی از سخنرانی های یک مشاور انگیزشی، کلارک، ایجاد شده است. کلارک در این سخنرانی انگیزشی جمله ای تاثیر گذاری دارد: "سختی ها و مشکلات رخ می دهند، این شما هستید که انتخاب می کنید مثبت باشید یا منفی."
گوتز گفت: "این جمله دیدگاه جدیدی به ما داد و ما می خواستیم پیام مثبتی را منتقل كنیم؛ یک چیز کوچک برای خنداندن مردم، ترویج كمک، لذت بردن از چیزهای خوشمزه و لذت بردن از لحظه. "حس خوبی که از یک عمل کوچک مهربانی که برای خود و دیگران انجام می دهید، در طول روز با شما خواهد ماند."
Happy by Chocolate اکنون در بسته بندی کیسه ای آماده خرده فروشی و فضای خالی در پشت بسته آن، برای نوشتن پیام های شخصی موجود است.
انواع موجود این محصول عبارتند از:
تافی انگلیسی
تافی نان تست دارچین
تافی اسپرسو
تافی شکلاتی روبی
تافی انگلیسی وگان
تافی اسپرسو وگان
تاجی توست نان تست دارچین
بالش های کره بادام زمینی وگان
2 اونس کیسه با قیمت 5.99 دلار و 4 اونس کیسه ای با قیمت 9.99 دلار به فروش می رسد. Happy by Chocolate به صورت آنلاین و در فروشگاه این شرکت در روزل موجود است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید