ساکو فودز مجموعه تزیینی شکلاتهای مایع Dolci فصلی را به بازار عرضه می کند.

این مجموعه تولیدی ساکو فودز، شامل ویفرهایی است که با شکلات مایع با مارک Dolci پوشانده شده اند و چوب شورهای بزرگی که شکلات های رنگی تزیینی روی آن ها پاشیده شده است.
این مجموعه به موقع برای مصرف در مدرسه و هالووین وارد فروشگاه ها می شود.
Pam Statz، می گوید: "ما می دانیم که مصرف کنندگان، شکلات ذوب شده Dolci را به تنهایی خریداری نمی کنند، بلکه آن را در کنار چوب شور، میوه و آجیل می خرند تا با آن بخورند." مسئول بخش فروش و بازاریابی در Saco Foods "ما می خواستیم مجموعه ای از کیت ها ایجاد کنیم که باعث صرفه جویی در وقت مشتریان ما شود و شامل همه مواردی باشد که شخص برای یک فعالیت سرگرم کننده و در خانه نیاز دارد."
علاقه ساکو به توسعه خط تولید جدید از تحقیقات در مورد رفتار خرید مشتری آنها ناشی می شود، در حالی که مردم به دنبال راه هایی برای جشن گرفتن با دسرهای مقرون به صرفه هستند، اوج فروش محصولات ویفرهای پوشانده شده از شکلات Dolci اتفاق می افتد. این کیت ها نیز با در نظر گرفتن خانواده ها و معلمان طراحی شده اند. 
کیت تزئین پاییز، اولین نسخه از کیت های تزئینی با مضمون Dolci Dippers است و ساکو فودز قصد دارد کیت های اضافی را در اواخر سال به بازار عرضه کند.

درباره Saco Foods

ساکو فودز یکی از توزیع کنندگان عمده کالاهای بسته بندی شده مخصوص مصرف کنندگان است که عمدتا محصولات خود را به سوپرمارکت ها و خرده فروشان انبوه در ایالات متحده می فروشد. این شرکت در سال 1973 تأسیس شده است و محصولات اصلی آن شامل Dolci Frutta - یک شکلات مایع برای پوشش میوه ها، آجیل ها و سایر تنقلات - و همچنین شیر فوری پودر شده، پخت کاکائو، تحت مارک های خانواده Saco Pantry به فروش می رسد.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید