شیرینی پزی Freedom قرار است بر برندسازی خود تاکید کند.

قنادی Freedom، که  در تهیه مارشمالو شناخته شده است، قرار است بسته بندی و وب سایت جدیدی با هدف برندسازی، راه اندازی کند. در طراحی جدید، نام تجاری Free-From از این پس قرار است تا آنجا که ممکن است رنگارنگ و جذاب باشد.
در قلب این طرح، Mallow Land وجود دارد؛ دنیایی خیالی، تصور شده توسط شیرینی پزی Freedom، جایی که هر آنچه را می بینید، لمس می کنید و بو می کنید، می تواند بخورد. جهانی که همه می توانند از آن لذت ببرند، فارغ از سن، حساسیت یا مذهب.
قنادی Freedom به عنوان تنها برند در جهان، برای تولید شیرینی مارشمالوهایی که فاقد 14 ماده حساسیت زا هستند، تلاش می کند تا مشتریان خود را به دلیل رژیم غذایی خاصشان راضی کند. درصد زیادی از مشتریان Freedom والدین، به ویژه والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلالات متابولیکی، مانند فنیل کتونوریا (PKU) هستند که رژیم غذایی سختی را باید دنبال کنند یا کودکانی که آلرژی غذایی دارند. این کودکان به دلیل رژیم هایی که باید رعایت کنند، اغلب از دوستانشان جدا شده و غذاهایی که می خورند که غالباً در بسته بندی های کسل کننده و بدون روحیه بسته بندی می شوند.
قنادی Freedom، با معرفی بسته بندی های جدید و جذاب Mallow Land خود، حس آزادی و سرگرمی را به محصولات تهیه شده با نام برند Free-From تزریق می کند تا احساس هیجان را در کودکان در مورد غذایی که می خورند، تحریک کند.
الوین ویلگراس، مدیر فروش شیرینی سازی Freedom گفت: "ما می خواهیم مشتری های ما بسته ای از مارشمالو ما را بردارند و فکر کنند ... وای! من می خواهم اینها را امتحان کنم. ’در حال حاضر محصولات برند Free-From که برای خرید در سوپرمارکت وجود است، بی عیب هستند، اما برجسته نیستند و کودکان را از خوردن غذا هیجان زده نمی کند. ما می خواهیم طراحی بسته بندی ما مورد توجه همه افراد پیر، جوان یا پیر باشد؛ چه شما به غذاهای آلرژی دارید یا نه، هر کسی می تواند مارشمالو ما را بخورد و برای ما این مهم است که برند تجاری ما را تا حد ممکن فراگیر، جذاب و هیجان انگیز معرفی کند. این همان چیزی است که Mallow Land قرار است محقق کند! "
بسته بندی جدید Freedom Confectionery شامل 14 مهر برجسته آرم بدون آلرژی است که در قسمت جلوی بسته بندی قرار داده شده است، بنابراین مشتریان می توانند بلافاصله تشخیص دهند که محصولات 100٪ بدون آلرژی و خوردن آن بی خطر هستند. نام تجاری، سدریک، همچنین یک شخصیت قابل توجه در بسته بندی باقی خواهد ماند و در وب سایت جدید ظاهر خواهد شد.
وب سایت جدید شیرینی سازی Freedom در ماه مه راه اندازی می شود. سپس بسته بندی جدید در اواخر سال جاری از طریق توزیع کنندگان آن، Bravura Foods، برای شیرینی Freedom ژلاتین صورتی و سفید و مارشمالو گیاهی، عرضه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیرینی پزی Freedom ، به این سایت مراجعه کنید: www.freedommallows.com.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید