تقدیر از کمپانی لوکر شکلات به دلیل حمایت از کشاورزان کاکائو

سازمان غیرانتفاعی Luker Chocolate، به دلیل حمایت از کشاورزان کاکائو به رسمیت شناخته می شود.
موسسه غیر انتفاعی وابسته به Luker Chocolate موسسه لوکر، جایزه Transformadores را از RedEAmérica، به دلیل همکاری در حمایت از کشاورزان کاکائو و جوامع آنها، از طریق اتحادیه "تاثیر کاکائو" دریافت کرده است.
در گروه تجارت پایدار و جوامع، لوکر، به عنوان یکی از چهار برنده در میان 11 نامزد نهایی و 70 متقاضی، معرفی شد.
تاثیر کاکائو، اتحادیه ایست که به دنبال تقویت زنجیره تولید کاکائو است. این اتحادیه با کمک به بهبود شرایط زندگی تولیدکنندگان کاکائو و جوامع آن ها در چهار منطقه کلمبیا؛ یعنی اورابا، هویلا، باجو کائوکا و توماکو، به عنوان پایه ای برای ایجاد صلح پایدار، عمل می کنند.
این ابتکار به دلیل حمایت استراتژیک، طولانی مدت و آموزش کشاورزان کاکائو و جوامع محلی آن ها در بین جوامع و برندها برجسته شده است. نتایج حاصل از فعالیت اتحادیه تاثیر کاکائو، بازدهی بیشتر، درآمد بیشتر و فرصت های بیشتر، برای جوامع روستایی سراسر کلمبیا را نشان می دهد.
پابلو جارامیلو، مدیر بنیاد لوکر گفت: "ما از شناخت اتحادیه تاثیر کاکائو بسیار خوشحالیم. حمایت از کشاورزان، روش جدیدی برای نگاه به تجارت و تولید ارزش افزوده، برای کشاورزان کاکائو است. در کسب این جایزه، ما از همه متحدان خود تشکر می کنیم: USAID کلمبیا، بنیاد لوکر، شکلات لوکر، Enel Emgesa، بنیاد Saldarriaga Concha، دانشگاه EAFIT و IDH که به عنوان فعالان بخشی از این پروژه بودند. همکاری و اتحاد بین این مجموعه است که باعث شده ما بیشترین تأثیر را داشته و کیفیت زندگی جوامع روستایی کلمبیا را بهبود بخشد. "
شکلات لوکر، یک شرکت شکلات کلمبیایی و خانوادگی است. این شرکت با بیش از یک قرن فعالیت، شکلات با کیفیت عالی را ارائه می دهد که کاملا مطابق ارزش های اخلاقی تهیه و ساخته شده است.
مدیر عامل شرکت شکلات لوکر، کامیلو رومرو گفت: "اتحادیه تاثیر کاکائو، در قلب شکلات لوکر قرار دارد. به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات در رویای ساخت شکلات، این اقدامات، تجسم تمام ارزش های ما است و ما را قادر می سازد تا یک تأثیر واقعی و ماندگار در کلمبیا داشته باشیم. ما از دیدن پروژه ای که توسط RedEAmérica، در مراسم اهدای جوایز ترنسفورمیشن امسال، به رسمیت شناخته شده خوشحالیم. ما عاشق همکاری با سایر سازمان های هدفمند، برای کمک به ایجاد تغییرات مثبت در کلمبیا هستیم. با این جایزه، ما امیدواریم که طی ماه های آینده، شرکای بالقوه دیگری را نیز تحت تأثیر قرار دهیم. "
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید