نومو از عرضه محصولات جدید خود خبر داد

برند نومو (NOMO)، از عرضه مجموعه ای از محصولات جدید برای سال 2021 خبر داده است. سه محصولی که با خلاقیت های جدید، طرفداران خود در انگلستان را هیجان زده خواهد کرد.

از زمان راه اندازی این برند در سال 2019، NOMO به عنوان عمده فعال صنعت شیرینی پزی شناخته می شود که به طور رسمی در تولید شکلات های وگان فعالیت دارد و سهام آن در انگلستان، 9 میلیون پوند ارزش ایجاد کرده است.

به گفته برند نومو، این برند توانسته است تا در سال گذشته یک مجموعه از مشتریان وفادار خود ایجاد نماید که محصولات این برند را در مقایسه با سایر برندها، بیشتر خریداری می کنند و از محصولات این برند به خوبی استقبال می نمایند. همین امر نومو را بر آن داشته است تا با عرضه محصولات جدید، این مشتریان را راضی نگه دارد.

محصولات جدید نومو

سه محصولی که برند NOMO از عرضه آن ها در آینده خبر داده است، به شرح زیر هستند:

1- بار شکلات کرانچی پرتغالی نومو (82 گرم) : این شکلات کرانچی، با خامه نرم و لطیفی تهیه می شود که با پرتغال تازه طعم دار شده است و 82 گرم وزن دارد. با توجه به این که تقاضا برای شکلات طعم دار پرتغالی افزایش یافته است، این برند قصد دارد بهترین برند در تولید شکلات پرتغالی وگان باشد که عاری از هر گونه حساسیت است. تولید این شکلات خلاقانه و خوشمزه، در 6 سپتامبر راه اندازی خواهد شد.

2- آبنبات چوبی شکلاتی کودکان 3 تایی (37 گرم) : این آبنبات های چوبی خلاقانه که ویژه کودکان تولید می شود و دارای 3 شخصیت بامزه است، به والدین این اطمینان را می دهد که کودکانشان می توانند از یک شکلات خوشمزه، بدون نگرانی از ایجاد هرگونه حساسیتی، لذت ببرند. مو، جو و فلو (نام شخصیت های این سه شکلات) از 2 آگوست عرضه خواهند شد.

3- دکمه های شکلاتی غول پیکر (110 گرم) : این محصول با نام NOMO Giant Buttons، یک محصول خلاقانه دیگر از نومو است که در یک بسته از شکلات های پر طرفدار نومو با دو طعم کارامل - نمک دریا و شکلات خامه ای تولید خواهد شد. این شکلات ها به شکل دکمه هایی با لوگوی برند نومو هستند که به عنوان یک میان وعده خوشمزه برای جمع خانواده و دوستان تهیه خواهند شد. این شکلات ها هم در تاریخ 2 آگوست عرضه خواهند شد.

ژاکلین تیرل، مدیر برند NOMO، گفت: "ما بسیار مفتخریم که در حال گسترش دامنه شکلات های خود هستیم؛ زیرا نومو همچنان در حال رشد است. هدف نام تجاری ما این است که اطمینان حاصل کنیم که برای هر مناسبت یک محصول نومو داریم. ما تلاش می کنیم تا بهترین طعم های اصلی را ارائه دهیم و اضافه کردن محصولات جدید به مجموعه، به این معنی است که مصرف کنندگان ما می توانند از محصولات ما به شیوه های بیشتری لذت ببرند. ما برای طرفداران قدیمی و جدید NOMO بسیار هیجان زده ایم تا این محصولات خلاقانه جدید را در ماه های آینده امتحان کنند."

"هر یک از این محصولات، با کاکائو دارای تاییدیه اتحادیه جنگل های بارانی ساخته شده است؛ بنابراین می توانید از شکلات خود با دانستن اینکه با محیط زیست مهربان هستند، لذت ببرید. محصولات جدید، در ابتدا در فروشگاه های منتخب Sainsbury’s ،Waitrose و Holland & Barrett در دسترس خواهند بود و سپس در اواخر امسال به خرده فروشان بیشتری عرضه خواهند شد. "

منبع: sweetsandsnacksworld.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید