آبنبات اسکیتلز به فضا سفر کرد

محصول جدید برند اسکیتلز با تولید محدود به نام Zero-G، به فضا فرستاده شد.  

جف بزوس، بنیانگذار آمازون، در پرواز فضاپیمای خود در 20 جولای، یک بسته آبنبات اسکیتلز را به فضا پرتاب کرد. با خروج اسکیتلز از جو زمین، برای اولین بار در ماه جولای، این برند در حال تولید یک بسته محدود Zero-G است.

بسته جدید Zero-G که برای همه سفرهای فرازمینی و زمینی طراحی شده است، دارای بسته بندی بین کهکشانی، از جنس آلومینیوم است  که پر از آب نبات های آبی و بنفش با طعم های آناناس، تمشک و توت است.

فرناندو رودریگز، مدیر ارشد برند مارس وریگلی درباره اسکیتلز می گوید: "Skittles همیشه به دنبال راه هایی است تا طرفداران، اعم از زمینی و فرازمینی را با نوآوری های تکان دهنده شگفت زده کند. ما بسیار خوشحالیم که با نمادین کردن اولین سفر اسکیتلز به فضا، با بسته بندی های محدود، لحظات بهتری را برای طرفداران به ارمغان می آوریم و منتظر هستیم تا مرزهای اکتشافات قنادی را پیش ببریم."

بزوس، بنیانگذار آمازون، در تاریخ 20 جولای، این مسافران خود را در فضاپیمای Blue Origin New Shepard، در سفر 11 دقیقه ای، به فضا پرتاب کرد تا ضمن آزمایش این فضاپیما، آبنبات های اسکیتلز را نیز به فضا فرستاده باشد.

طرفداران باید برای اطلاع از نحوه دسترسی به بسته های محدود Zero-G در تابستان امسال، اکانت این برند در شبکه های اجتماعی را دنبال کنند. به عنوان بخشی از برنامه گسترش این نام تجاری به شیرینی های فرازمینی، اسکیتلز به منظور الهام بخشیدن به نسل بعدی مبتکران و کاشفان، به موزه ملی هوا و فضا اسمیتسونین، کمک مالی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید