عرضه محصولات جدید دبلیو دبلیو برای تغذیه سالم

شرکت  WW  در این ماه 4 محصول جدید مطابق با تغذیه سالم را روانه بازار میکند.

طیف وسیعی از پودرهای پروتئینی نیز در وب سایت WW معرفی شده است. WW Protein Booster Cacao و WW Protein Booster Red میوه ها از پروتئین های گیاهی شامل دانه های شاهدانه ، دانه کدو تنبل ، کتان و دانه های آفتابگردان ساخته می شوند. آنها وگان هستند و فاقد هرگونه رنگ مصنوعی ، طعم دهنده و شکر اضافه شده هستند. این پودرها به اندازه کافی متنوع اند که می توانند از بسیاری جهات استفاده شوند، به عنوان مثال برای تقویت در وعده صبحانه به راحتی با هم زدن فرنی ، پر کردن ماست طبیعی یا مخلوط کردن در اسموتی ها و همچنین در پخت و پز ، و آنها دامنه محصولات پروتئینی WW را تقویت می کنند.
سرانجام بسته های WW Apple & Cinnamon در ابتدای فوریه در فروشگاه آنلاین WW در دسترس خواهد بود. این بسته بندی ها بر اساس موفقیت دامنه بسته بندی WW موجود ، هم به صورت آنلاین و هم در سوپرمارکت های بزرگ ارائه می شود. با بسته بندی RRP 1.50 پوند ، این مواد بسته بندی شیرین ، که فاقد مواد نگهدارنده و رنگ دهنده مصنوعی هستند ، برای صبحانه در خانه یا هنگام مسافرت مناسب هستند.
محصولات-جدید-دبلیو-دبلیو-برای-تغذیه-سالم
 

برندا مک نالتی ، مدیر تجاری در WW ، اظهار داشت: "این زمان مهم سال برای WW است. ما می خواهیم تا حد امکان برای اعضا و مصرف کنندگان خود در جهت دستیابی به اهداف غذایی سالم خود آسان باشیم و امیدواریم این محصولات ضمن خلاقیت در آشپزخانه به آنها کمک کند تا الهام بگیرند. گسترش کاکائو فندق WW قبلاً در آلمان مورد توجه قرار گرفته است ، بنابراین ما به ویژه از دیدن واکنش انگلیس در میان محصولات جدید به این موضوع بسیار هیجان زده هستیم. "
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید