رونمایی از صندل های پاپ تارتس کراکس(Pop-Tart Crocs)

حالا دیگر می توانید روی صندل های کراکس خود پاپ تارتس بچسبانید یا برعکس روی پاپ تارتس خود کراکس داشته باشید.
اگر شما عاشق غذایید، کفش ها راهی برای نشان دادن این علاقه هستند. استفاده از این روش برای نمایش علاقه به یک چیز، روز به روز در حال افزایش است. اخیرا شاهد رونمایی از کفش‌هایی بودیم که الهام گرفته از برندهای s'mores ،jelly beans ،candy hearts ،Taco Bell ،7-Eleven ،Jimmy Buffet's Margaritaville بودند. یکی از برندهای پیشرو در عرصه این نوع همکاری ها(Collaboration) برند کراکس است، برندی که صندل های نرم فومی تولید می کند، صندل هایی که شما یا عاشقش هستید یا وانمود می کنید نمی توانید تحملش کنید( با خودتان صادق باشید، شما هم دوست دارید یک جفت کراکس داشته باشید).

صندل-پاپ-تارتس-کراکس

کراکس قابلیت سفارشی کردن همه چیز را دارد از رنگ گرفته تا استفاده از استیکرهای متنوع بر روی سوراخ های صندل ها. به همین خاطر تعجبی ندارند که کراکس تبدیل به یک مسیر برای عبور کالاهای مارکدار شود. یکی دیگر از برندهایی که پا در این مسیر گذاشته، پاپ تارتس است. منحصر به فرد بودن این همکاری در این است که این همکاری دو طرفه است.

اول از همه هرکس که پاپ تارتس کراکس بخرد، یک جفت صندل کراکس نیز خواهد گرفت. در این صورت، صندلی که هدیه می گیرد یک جفت صندل سفید و ساده ی کراکس است که هیچ برچسبی ندارد، که بی شباهت به پاپ تارتس های خام و برشته نشده نیست. انتخاب رنگ سفید ساده عمدی بوده و نوعی مهندسی معکوس و الهام بخش این مشارکت است.
در کنار این صندل‌ها، مجموعه ای از برچسب های پاپ تارتس شامل پاپ تارتس توت فرنگی، پاپ تارتس توت وحشی، جلد نقره ای پاپ تارتس، شعار معروف Crazy good و لوگوی پاپ تارتس نیز ارائه می شود. همچنین یک جفت جوراب قرمز که تداعی کننده فیلینگ(filling) توت فرنگی است، نیز وجود دارد.
و در مقابل، از آنجایی که پاپ تارتس های ساده شبیه صندل های کراکس است، جعبه آن حاوی مجموعه ای از صندل های کراکس کوچک خوراکی با طعم های پاپ تارتس توت فرنگی و پاپ تارتس توت وحشی است که قابلیت چسبیدن به شیرینی های پاپ تارتس با چسب خوراکی را دارند. به عبارتی شما می توانید پاپ تارتس کراکسی داشته باشید که خوراکی است. 
البته هرکسی شانس داشتن این مجموعه را نخواهد داشت، تنها کسانی شانس داشتن این مجموعه را دارند که در سایت croc-tarts.com ثبت نام کنند و در قرعه کشی های 9، 11، 16 و 18 آگوست شرکت نمایند. این مجموعه تنها به تعداد 60 عدد تولید و موجود خواهد بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید