داده های جدید Instacart درباره رفتار خرید مردم در همه گیری کرونا

داده های Instacart در مورد رفتارهای خرید COVID-19، بینش های قبلاً شنیده نشده ای را ارائه می دهد!
اینستاكارت، با آشكار كردن اطلاعات مربوط به نمایه های مصرف كننده، خریدهای فصلی و حتی استفاده از Emoji، چگونگی تغییر روند خرید محصولات در سال گذشته را به اشتراک می گذارد.
این شرکت با اجازه دادن به مشتریان برای ثبت سفارش در برنامه و سپس جفت شدن یک خریدار مستقل برای جمع آوری و تحویل معمول اقلام، سفارشات مواد غذایی آنلاین را تسهیل می کند. از آنجا که اینستاكارت برای فعالیت در مناطق مختلف راه اندازی شده است و به مشتریان اجازه می دهد تا در فروشگاه های مختلف سفارش دهند، بینش آن ها نمای منحصر به فردی از چگونگی تغییر اوضاع در طی همه گیری ایجاد می كند.
 در این گزارش آمده است: "در عصر 19 مارس سال 2020، اولین دستور ماندن در خانه در آمریکای شمالی در کالیفرنیا صادر شد که باعث تغییر در بسیاری از عادت های خرید مواد غذایی 100 ساله ما شد. ثابت شده است که یکی از مهمترین تغییرات انجام شده حرکت گسترده آمریکا از خرید در فروشگاه به مواد غذایی آنلاین است. تقریباً یک شبه، میلیون ها نفر برای تحویل مواد غذایی آنلاین ثبت نام کردند تا در یک زمان دشوار غذا را با خیال راحت روی میز بکشند. ”
برخی از پاسخ دهندگان به نظر می رسد اضطراب و ترس از COVID-19 به عنوان انگیزه اصلی خرید آنلاین است.

خریداران برای راحتی به آب نبات روی می آورند! 

در مرحله بعدی، اینستاكارت بینشی در مورد چگونگی تغییر رفتار مصرف كنندگان با ادامه زندگی در دوران همه گیری ارائه می دهد. همانطور که بسیاری از افراد در صنعت شیرینی سازی از قبل متوجه شده اند، بسیاری از خریداران برای گذر از سال پر فشار، به آبنبات اعتماد کردند.
Instacart گفت: "همانطور که ماه ها پیش می رفتند، مصرف کنندگان دلتنگی مشتاقانه، راحتی و شادی مربوط به فصل تعطیلات را پذیرفتند. مصرف کنندگان خانگی به جستجوی آنلاین برای یافتن راحتی فصلی پرداختند - جستجوهای مربوط به تعطیلات در سال 2020 بسیار بیشتر از سال 2019 بود ".
جستجو برای "آب نبات هالووین" در سال 2020 نسبت به سال گذشته 228 درصد رشد داشته است.
جستجوی سالانه "کریسمس"، "هدیه کریسمس" و "دکوراسیون کریسمس" به ترتیب 745، 236 و 622 درصد رشد داشت.
جستجو در مورد "آب نبات عید پاک" و "تخم مرغ پلاستیکی عید پاک" به ترتیب 200 و 530 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است.
همه این داده ها می توانند برای شرکت های آب نبات که مایل به پاسخگویی به آنها هستند، کاملاً مفید باشد.
گزارش کامل تر این تحقیق را می توانید در سایت Instacart مشاهده کنید و از داده های آن استفاده کنید.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید