Candy Kittens شکلات جدیدی با طعم گیلاس ارائه می دهد

شرکت شیرینی سازی Candy Kittens انگلستان قرار است با ایده گرفتن از عطر و طعم شکلات های گیلاسی که همه ما از زمان کودکی به خاطر داریم و همچنین علاقه مندی فراوانی که در میان مصرف کنندگان به میوه گیلاس وجود دارد، شکلات های جدیدی با طعم گیلاس و با نام وری چری را به بازار مصرف عرضه کند.

گیلاس که به عنوان یک عطر و طعم اصلی کودکانه در قلب و ذهن مردم نگهداری می شود، به ستاره تبدیل شده و در نوع خود به یک نماد فرهنگ پاپ تبدیل شده است. همه از طراحان لباس آنیا هندمارچ و گوچی گرفته تا افراد مشهوری مانند بلا حدید و هایلی بیبر در حال تکرار این چاپ میوه ای پررنگ بر روی لباس هایشان هستند.

گزارش شده است که Very Cherry از عصاره گیلاس طبیعی تهیه می شود و برخلاف شکلات های قندی قبلی این شرکت، هیچ نوع مواد مصنوعی ندارد. Very Cherry که در بسته های تک طعم موجود است، مناسب مصرف به عنوان میان وعده است و از یک دستور وگان تهیه شده است که فاقد ژلاتین، روغن پالم و موم carnauba است.

Very Cherry ششمین عطر و طعم Candy Kittens است که به پرفروش ترین مجموعه شامل: هندوانه، انبه گرمسیری، بلوبری، توت فرنگی وحشی و آیتون مس (یک نوع دسر انگلیسی) اضافه خواهد شد. کندی کیتنز وعده داده است که محصول وری چری مانند سایر طعم های این محصول مورد علاقه مصرف کنندگان قرار بگیرد.

جیمی لینگ، یکی از بنیانگذاران Candy Kittens، می گوید: "ما برندی هستیم که به خاطر تولید عطر و طعم های بزرگ و جسورانه خود شناخته می شویم و وری چری محصولی است که این ویژگی را دارد! گیلاس طعم و مزه ای است که طرفداران ما مدت هاست که آن را می خواهند، بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم آن را برای مشتریانمان تولید کنیم. این محصول از طریق Asda و Amazon در دسترس است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید