Grenade بستنی Carb Killa را راه اندازی می کند

برند Grenade اولین محصول یخ زده خود را راه اندازی کرده است؛ یک بستنی کم قند و با پروتئین بالا برای کمک به اهداف تناسب اندام.
بستنی Carb Killa بدون مشکلی در طعم و مزه، حاوی بیش از 6.5 گرم پروتئین، کمتر از 1.7 گرم قند و فقط 120 کالری است، بنابراین کار سخت ورزشکاران در کاهش وزن را از بین نخواهد برد.
Rob Page، رئیس گرناد، گفت: "در کنار محصولات پروتئینی Carb Killa که از سال 2016 در انگلیس پرفروش ترین است، خوشحالیم که این بار می توانیم همان طعم عالی را به شکل بستنی ارائه دهیم. با دریافت درخواست های بی شماری در طول سالها، انتظار داریم استقبال مصرف کنندگان مناسب باشد؛ بنابراین ممکن است در آینده طعم های دیگری از این بستنی را ارائه دهیم."
بستنی جدید و مناسب گیاهخواری Carb Killa در دو طعم کوکی شکلات سفید و مغز بادام زمینی عرضه می شود که به عنوان یک میان وعده بعد از تمرین یا فرار از گرمای نور خورشید مناسب است.
بستنی با طعم کوکی شکلات سفید گرناد، شامل بستنی پروتئینی وانیل با سس شکلات است که روی آن یک لایه خرده کوکی شکلاتی قرار گرفته و با شکلات شیری سفید، پوشانده شده است.
طعم مغز بادام زمینی آن نیز شامل بستنی پروتئینی کارامل با سس کارامل است که روی آن یک لایه بادام زمینی بو داده قرار گرفته و با شکلات شیری پوشانده شده است.
بستنی Carb Killa اکنون به صورت یک بسته حاوی چهار بستنی بسته بندی شده جداگانه، از Tesco در دسترس است و همچنین از طریق فروشگاه های Blakemore متعلق به شرکت، در دسترس خواهد بود.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید