راه اندازی شکلات کاراملی جدید فولفیل

برند ایرلندی تولید کننده میان وعده های خوشمزه، فولفیل، اعلام کرده است که قصد دارد در این تابستان شکلات کاراملی جدیدی را به شکلات بارهای خود اضافه کند.

شکلات کاراملی فولفیل از یک لایه شکلات شیری تشکیل شده است که روی یک لایه کاراملی و یک مغز نرم و جویدنی را پوشانده است و یک طعم و مزه کاملا لذت بخش را به مصرف کنندگان هدیه می کند. هر نوار کارامل شکلاتی فولفیل 40 گرمی، حاوی 15 گرم پروتئین، کمتر از 2 گرم قند، 9 ویتامین و فقط 140 کالری است. Fulfill Chocolate Caramel آخرین میان وعده ی شیرین تابستانی این برند است.

با توجه به این که در سال 2021، با افزایش آگاهی خریداران از مصرف میان وعده های سالم، تقاضا برای مصرف این نوع میان وعده ها که به کسب انرژی در طول روز کمک کنند، افزایش یافته است، فولفیل نیز اقدام به تولید این محصول برای تابستان 2021 کرده است. مسئولان برند فولفیل می گویند که این شکلات کاراملی به عنوان یک میان وعده مناسب، می تواند برای مصرف در طول روز، چه در منزل، چه در مسیر رفت و آمد و چه در محل کار، برای کسب انرژی بیشتر به شما کمک کند. 

این شکلات های کاراملی فولفیل، در دو اندازه 40 و 55 گرمی در دسترس قرار دارند و به نظر می رسد برای تقویت انرژی پس از زمان ورزش مناسب باشند. 

برای اطلاع از سایر جزئیات و بررسی آنلاین طعم این شکلات ، می توانید به سایت www.fulfilnutrition.com مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید