راه اندازی شکلات های مغزدار فانکشنال شکلات

شرکت فانکشنال شکلات (Functional Chocolate)، از تولید و راه اندازی شکلات های جدید مغزدار خبر داد.

شکلات برینی فانکشنال شکلات، با ترکیب ویژگی های وگان، توجه به مسائل پایداری شکلات، ساختار گیاهی و استفاده از ویتامین ها، تولید شده است و فانکشنال شکلات، این محصول جدید را با فرمولاسیون جدیدی تهیه کرده است تا تمرکز خود را بر روی توسعه بهره برداری از محصولات شکلات ، نشان دهد.

با گسترش بیماری کرونا و تغییر سبک زندگی مردم، لزوم مصرف میان وعده ها و شکلات های مناسب، احساس شده است؛ بنابراین در مسیر بازگشت کارمندان و فعالان به کار، فانکشنال شکلات، تصمیم گرفته است تا با تولید محصول جدید و مناسب خود، در کنار این افراد باشد و یک میان وعده خوشمزه و مناسب را برای آن ها تهیه کند.

این شکلات مغردار، به عنوان یک میان وعده سالم در ایام کرونا، با ترکیبی از گیاهان دارویی از جمله جینکو بیلوبا، باکوپا و رودیولا، همراه با ترکیبی از اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب امگا 3 و کوکامین، یک ماده اختراع شده مبتنی بر کاکائو است که می تواند به بهبود عملکرد شناختی کمک کند. شکلات مغزدار فانکشنال، با عطر و طعم پرتغالی، مصرف کنندگان را با تمرکز و آرامش به محیط کارشان بر می گرداند.

تمام این میله های شکلاتی مغزدار، از کاکائو های 60 درصد در طرح کاکائو پایدار، تهیه شده از یک شرکت تعاونی کشاورزان آمریکای جنوبی، ساخته شده اند. این میله ها که در ایالات متحده تولید می شوند، 100 درصد گیاهی، وگان، فاقد لبنیات، غیر تراریخته، فاقد کلسترول و فاقد گلوتن هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید