برند جدید میان وعده کودکان

برند جدید میان وعده گل پاور برای کودکان، سبک زندگی سالم را با محصولات خود ترویج می کند.

Goal Power، نام تجاری جدید محصولات سلامتی کودکان در انگلستان، در تابستان امسال با یک هدف مشترک در حال راه اندازی است: این که بچه ها غذای سالمی را در کنار افزایش میزان تحرک داشته باشند.

هر بسته میان وعده گل پاور، که به عنوان بخشی از یک محصول ابتکاری بزرگتر برای تشویق کودکان به تحرک و فعالیت طراحی شده است، شامل یک نوار جو دوسر خوشمزه و مقوی و یک بازی سرگرم کننده کارتی فوتبال، با حقایق و مهارت های فوتبال برای یادگیری است که همه در یک جعبه آثار هنری کارتونی ارائه شده است.

میله های جو دوسر میوه ای که برای جعبه های ناهار یا میان وعده مناسب است، دارای دو طعم است: توت فرنگی و بلوبری. این شیرینی های میان وعده ای کودکان، با استفاده از 40 درصد جو دوسر سبوس دار، نارگیل، خرما، پروتئین نخود، تخم آفتابگردان ترد و میوه ها، تهیه می شوند. همه آن ها طبیعی و بدون قند اضافه شده، سرشار از فیبر، فاقد گلوتن، روغن پالم و با استفاده از یک دستورالعمل سالم هستند.

مت هانت، بنیان گذار گل پاور گفت: "ما Goal Power را به عنوان یک برند میان وعده سلامتی راه اندازی کرده ایم که هدف آن تنظیم مجدد برنامه روزانه بچه ها و کمک به آن ها است. کارت های فوتبال در کنار یک میله جو دوسر سالم و مغذی، آن ها را ترغیب می کند تا تحرک داشته باشند و شور و شوق خود را برای یادگیری، بازی و سرگرمی دوباره تقویت کنند."

"سال گذشته برای کودکان و خانواده های آن ها، سال بی ثباتی بوده است. باشگاه های ورزشی و رویدادها لغو شده اند و به این ترتیب به راحتی می توان در دام استفاده از فناوری به عنوان سرگرمی قرار گرفت. گل پاور با هدف یادگیری مهارت های جدید و کمک به حفظ سلامتی کودکان، محصولات خود را تهیه خواهد کرد. "

Goal Power توسط دو شخصیت سرگرم کننده هدایت می شود: ویل پاور، دیوانه فوتبال و خواهر او که به همان اندازه ورزشی است، ام پاور. هر دو شخصیت، به بچه ها کمک می کنند تا با محصولات گل پاور و اهداف آن ها بیشتر تعامل برقرار کنند.

ویل پاور، پسری مصمم و متمرکز است که به بچه ها کمک می کند تا برنامه ورزشی و غذایی خود را رعایت کنند، در مسیر صحیح قرار بگیرند و به آن ها انگیزه می دهد تا در مسیر رسیدن به اهدافشان تلاش کنند.

ایم پاور معتقد است که از طریق مهربانی، تقسیم و بخشش به همه کمک کند؛ اما او هم مانند برادرش سختگیر و محکم است.

مت هانت ادامه داد: "ما می دانیم که این روزها بچه ها در چه وضعیتی هستند و می دانیم که آن ها زندگی خود را به صورت آنلاین ادامه می دهند؛ بنابراین در هر میان وعده، جعبه مسابقه Goal Power، لینک هایی به پشتیبانی آنلاین، ایده های مفید و همچنین پیام های انگیزشی روزانه خواهید یافت. "

Goal Power در سراسر کشور، در دسترس خرده فروشان است. با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید: goalpower.co.uk.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید