شکایت شرکت مارس علیه استفاده غیرقانونی علائم تجاری این شرکت

Mars Wrigley، علیه استفاده از علائم تجاری این برند، برای فروش محصولات THC، اقدامات قانونی انجام می دهد.

مارس استفاده از برندها را "فریبنده، غیرمسئولانه" می نامد.

مارس وریگلی اقدامات قانونی را در ایالات متحده و كانادا آغاز كرده است، تا به بازار فروش غیرقانونی پیامی ارسال كند كه استفاده از برندها و محصولات این شركت به طور غیرقانونی، متوقف شود.

این دادخواست، برای جلوگیری از سوء استفاده غیرقانونی از علائم تجاری مارس، در بازاریابی و فروش مواد خوراکی تزریق شده با THC است که شباهت زیادی به محصولات اصلی مارس وریگلی، مانند Skittles و Starburst دارد. Mars Wrigley هیچ محصولی حاوی THC تولید و فروش نمی کند.

مانند برندهای دیگر، کالاهای بسته بندی شده مصرفی برندهای مارگ وریگلی، بدون مجوز برای ایجاد بسته بندی THC جعلی استفاده می شود، که خالی فروخته می شود و سپس با آب نبات های تزریق شده THC پر می شود تا به بازار عرضه شود و محصولات THC را که کاملاً شبیه آب نبات های اصلی هستند، به بازار عرضه کنند.

مارس وریگلی، استفاده از برندهای معروف آبنبات در بازاریابی و فروش محصولات THC را كه فریبنده و غیرمسئولانه می داند، به شدت محكوم می كند. استفاده از برندهای مارگ وریگلی، به این روش، غیرمجاز، نامناسب است و باید متوقف شود، خصوصاً برای محافظت از کودکان در مصرف اشتباه این محصولات غیرقانونی THC.

منبع خبر: www.preparedfoods.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید